معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان با تاکید بر اینکه تاکنون مشکل خاصی گزارش نشده است، گفت: توزیع تعرفه های بدون مهر در صورت گزارش پیگیری می‌شود.

مشکل خاصی درباره تخلفات انتخابات نداریم / باید تعرفه افراد ممهور به مهر نظارت باشد

  به گزارش «قدس آنلاین»،  سیامک ره‌پیک امروز در محل هیات مرکزی نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران، با اشاره به آخرین اقدامات هیئت نظارت بر انتخابات ریاست‌جمهوری و تخلفات احتمالی اظهار داشت: گزارش‌های تخلفات به صورت جاری، هم از هیئت‌های نظارت و هم از سوی نمایندگان نامزدها به هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات ارسال می‌شود که بر طبق اولویت مورد بررسی قرار می‌گیرد و اولویت رسیدگی به تخلفات نیز این است که مواردی که ممکن است در روند برگزاری انتخابات مشکل ایجاد کند، بررسی می شود.

وی افزود: در حال حاضر مشکل بزرگ و خاصی درباره تخلفات انتخابات نداریم و در حدی نیست که در روند انتخابات تأثیرگذار باشد.

معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان در پاسخ به سوالی درباره توزیع تعرفه‌های بدون مُهر در برخی شعب جنوب تهران تصریح گرد: من هنوز گزارشی درباره این موضوع دریافت نکرده ام، ‌اما هر احراز هویتی که صورت می‌گیرد باید تعرفه آن ممهور به مهر نظارت باشد، در غیر این صورت آن تعرفه اعتبار ندارد.

وی با تأکید بر اینکه اگر گزارشی درباره تعرفه‌های بدون مهر به ما ارسال شود آن را به سرعت بررسی می‌کنیم، اضافه کرد: اگر کسی با تعرفه بدون مهر رأی دهد، آن رأی از شمار آراء خارج می شود.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.