بیرجند- شبکه استانی سیمای خراسان جنوبی نیز با هدف «تشویق مردم به شرکت در انتخابات، انعکاس حضور پرشور مردم با آرایه های هنری و همچنین اطلاع رسانی از روند برگزاری انتخابات در استان» ویژه برنامه ای با عنوان« حماسه حضور» را تدارک دیده که به صورت زنده و مستقیم از ساعت ۰۷:۲۰ امروزآغاز وتا پایان زمان رای گیری تولید و پخش خواهد شد.

ویژه برنامه " حماسه حضور" درحال پخش از شبکه استانی سیمای خراسان جنوبی

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بیرجند، این برنامه دارای یک مجری است که با لحن حماسی و تهییجی به موضـوع شرکت در انتخابات می پردازنـد. بخش های مختلف  این برنامه شامل:گروه های مختلفی در نقاط گوناگون شهر بیرجند و نیز شهرستانهای مختلف استان حضور دارند که با برقراری ارتباط با آنان، تصاویر حضور مردم در روز انتخابات به صورت زنده و ضبطی به تصویر کشیده می شود.

یک گزارشگر برای ارتباط زنده در محل ستاد انتخابات استان مستقر است تا از آخرین وضعیت انتخابات در استان و نیز اطلاعیه های ستاد انتخابات اطلاع رسانی نماید. همچنین ارتباط های زنده با هیات نظارت بر انتخابات شورای نگهبان و هیات نظارت شوراهای اسلامی شهر و روستا در خراسان جنوبی دراین برنامه برقرار می شود.

از حضور مهمانـان مختلف همچـون هنرمندان، خواننده هـای پـاپ و محلی، ورزشکاران، شعرا و ... که جذابیت های ویژه ای داشته باشند استفاده خواهد شد. در صورت لزوم از حضور کارشناس نیز به صورت کوتاه در برنامه استفاده خواهد شد.

پخش بیانات حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب با موضوع انتخابات، پخش زنده"نواخته شدن زنگ انتخابات" و "رأی دادن رهبر معظم انقلاب"، نماهنگ، آموزش نحوه رأی دادن، آیتم هایی کوتاه به شکل تریبون آزاد با محتوای صحبت های مردم درخصوص شرکت در انتخابات و پخش کلیپ های تهییجی برای دعوت از مردم به حضور در انتخابات از دیگر بخش های برنامه خواهد بود.

بخش های خبری سیما در این روز نیز عبارتند از: ساعت ۱۰:۰۰، ساعت ۱۳:۰۰، ساعت ۱۶:۰۰، ساعت ۱۸:۰۰، ساعت ۲۰:۰۰ و ساعت ۲۳:۰۰

تهیه کنندگان: علیرضا هاشمی مقدم، داوود شیخ، مهدی مودی، سیدحسین خدادادیان حسینی، عبدالله امانیان، محمد عبداللهی.

کارگردانان: امید واحدی فر، امین میرزا علی کاشرفی، سید علی اصغر طهماسبی پاشا، سید بهزاد امیرآبادی زاده.

صدابرداران: احسان جعفرزاده، سعید رضا صداقت، غلامرضا شاهانی، ام البنین عنایتی، امیر زارعی،

 تصویربرداران: محمد بهشتی، حسن اکبری، حسین شریفی نیا، هادی ثابت، احمد نیک فرجام، غلامرضا شاهانی، لی شریفی، آلاله امامی، حسین امیرآبادی زاده، سعید رضایی، محمد مهربان، مرتضی معتمدی راد، حسین صفایی

عکاسان: سعید هاشمی و محسن نوفرستی

تدوینگر: طاهره نوکی، عبدالله اسماعیلی، سید حمید خراشادی زاده، وجیهه نخعی نژاد

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.