شهرکرد-فرماندار شهرستان شهرکرد گفت: بیش از سه هزار نفر عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی، نظامی و انتظامی وظیفه نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی در شهرستان شهرکرد را بر عهده دارند.

بیش از ۳ هزار نفر وظیفه نظارت بر انتخابات را بر عهده دارند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین،حمید ملک پور دهکردی روز جمعه در حاشیه بازدید از شعب اخذ رای در جمع خبرنگاران گفت:تعداد ۶۸ شعبه اخذ رای در شهرکرد فعال است که در این شعبه ها ۲۵۳ صندوق بصورت مکانیزه آرای مردم را اخذ می کنند.
وی افزود: بیش از سه هزار نفر عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی، نظامی و انتظامی وظیفه نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی در شهرستان شهرکرد را بر عهده دارند.

وی تاکید کرد: رای دهندگان قبل از حضور در شعبه اخذ رای کد نامزد مورد نظر خود را برای انتخاب فرد مورد نظر در شورا به منظور جلوگیری از ازدحام مقابل صندوق، یادداشت کنند.
فرماندار شهرکرد خاطر نشان کرد: واجدین شرایط رای این شهرستان در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی را ۲۳۰ هزار نفر اعلام کرد.

ملکپور دهکردی در پایان گفت: ۱۱۰ نفر در شهر شهرکرد نامزد انتخابات شورای شهر هستند که پس از رای گیری و مشخص شدن منتخبان توسط مردم، ۷ نفر در شورای اسلامی شهرکرد فعالیت خود را برای چهار سال آغاز می کنند.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.