یزد - مسئول هیأت نظارت بر انتخابات استان یزد گفت: مطلوب بودن آب و هوا و عزیمت بسیاری از مردم استان به مناطق ییلاقی از مهمترین دلایل اتمام تعرفه‌های برگ اخذ رای در شعبه‌های روستایی استان است.

 سفر به روستاها  یکی از دلایل کمبود برگ تعرفه رأی در شعب روستایی استان است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حجت السلام و المسلمین سیدناصر محمدی با حضور در اتاق خبر ستاد انتخابات استان یزد، با اشاره به حضور پرشور اقشار مختلف جامعه پای صندوق‌های اخذ رأی، اظهار داشت: هیچ مشکلی خاصی گزارش نشده به جز در برخی از روستا که با مشکل کمبود برگ تعرفه مواجه شدند.

وی با بیان این که برخی از افراد سودجو سعی می‌کنند از حساسیت شرایط انتخابات سوء استفاده کرده و یک سری شایعات را ترویج کنند، گفت: افراد باید قبل از انتشار هرگونه خبر از صحت و سقم آن مطمئن شوند.

محمدی با اشاره به این که بیش از ۳۵۰۰ نفر ناظر شورای نگهبان در این دوره از انتخابات در استان یزد فعالیت می‌کنند، خاطرنشان ساخت: در هر شعبه به صورت میانگین چهار ناظر شورای نگهبان نظارت می‌کنند


هیچ مشکلی در مورد کمبود تعرفه در استان وجود ندارد

دبیر ستاد انتخابات استان نیز با اشاره به مشارکت مطلوب در استان یزد، گفت: هیچ مشکلی در مورد کمبود تعرفه در استان وجود ندارد و پیش بینی می شود در این دوره از انتخابات مشارکت قابل قبول و بالایی داشته باشیم.

محمد محامدی نیزاظهار داشت: وزارت کشور تاکنون ۱۹اطلاعیه صادر کرده و در این اطلاعیه ها آمده رأی کلیه ایرانی‌ها در تمام نقاط کشور قابل دریافت است به جز افرادی که تمایل دارند در روستاهای غیر محل سکونت نسبت به ارائه رأی خود اقدام کنند.

وی افزود: توجه به عدم تبلیغات نامزده در اطراف شعبات ثبت نام و اخذ رای یکی از مهمترین مسائلی بود که در اطلاعیه‌های وزارت کشور به آن اشاره شده است.

دبیر ستاد انتخابات استان یزد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این که تعداد برگ‌های تعرفه اخذ رأی بیش از تعداد واجدین شرایط در استان یزد است، خاطرنشان ساخت: خوشبختانه هیچ مشکلی در مورد کمبود تعرفه در استان وجود ندارد به جز برخی از روستاهای استان که با کمبود برگ تعرفه مواجه شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.