بردسکن- امام جمعه بردسکن از کاندیداها و طرفداران آنها خواست فضای رقابتی انتخابات را به فضای رفاقتی تبدیل کنند.

 کاندیداها و طرفداران آنها فضای رقابتی را به رفاقتی تبدیل کنند

حجت الاسلام علی اصغر امینی در خطبه های نماز جمعه این هفته که با حضور قشرهای مختلف مردم  درمحل مسجد جامع  برگزار شد گفت: رای شما مردم عزیز خیلی موثر است و هر برگ رای می تواند سرنوشت مملکت را مشخص کند.

وی خطاب به کاندیداهای شورای اسلامی شهر و روستا افزود: اولین کاری  که  فردای  انتخابات می کنید به رقیب خود تبریک بگویید و فضای رقابت را به رفاقت تبدیل کنید و کسی هم که رای آورد وظیفه اش خدمت به مردم شهر و روستایش است.

خطیب جمعه بردسکن عنوان کرد: کسانی که  در ذهن خود به فکر فتنه هستند بدانند شکست خورده اند و مردم  همانند  فتنه ۸۸ که چراغ آن را خاموش کردند دیگر اجازه این کار را نخواهند داد.وی افزود: امروز  ملت ایران با خلق حماسه ای  دیگر برگ زرینی را در دفتر تاریخ  به ثبت می رسانند و همانطور که با مجاهدت و گلوله های شهدای ما سوم خردادماه۶۱  بنام روز ایثار و مقاومت و پیروزی نامگذاری شده است ، امروز هم هر برگ رای شما یک گلوله به چشم دشمنان ایران است . خطیب جمعه شهرستان بردسکن فتح خرمشهر را قدرت خدا دانست و اظهار داشت: به غیر از قدرت خدا چیزی دیگری نمی توانست خرمشهر را آزاد کند .وی افزود: سوم خرداد ماندگار شد به خاطر حقانیتش چون حماسه ای آفریده شد.

حجت الاسلام امینی مشارکت پرشور و گسترده مردم در ساعات اولیه رای گیری و لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پای صندوق های رای را ستودنی دانست و گفت: در زمان تبلیغات برخی از کاندیداها برای  جذب  آرای بیشتر تهمت هایی نسبت به یکدیگر زدند ، ولی بدانند مردم  با بصیرت  و خردمند  ایران  فرد اصلح را انتخاب خواهند کرد.

وی امنیت انتخابات را مدیون نیروی انتظامی و سپاه پاسداران دانست و از حضور پررنگشان در صحنه های انتخابات تقدیر و تشکر کرد.

امام جمعه بردسکن به روز ملی جمعیت اشاره  کردو اظهار داشت:یکی از مباحث جدی کشور ما بنا به گفته رهبر معظم انقلاب اسلامی بحث کنترل جمعیت است..

وی افزود: جمعیت خودش بخشی از بهای کشور است و آنهایی که جمعیت جوان کشور را   آسیب زا می بینند سخت در اشتباه هستند، لذا این یک فرصت است که برای جوانان خود برنامه ریزی کنیم.

 وی عنوان کرد: کشور ما کشوری جوان است ولی بزودی رو به پیری خواهیم رفت ،لذا این هشداری است  که کنترل شدید جمعیت باید برداشته شود و جمعیت بیشتر شود.

حجت الاسلام علی اصغر امینی درخطبه اول نیز گفت: ماه معظم شعبان رو به پایان است و در روزهای پایانی این ماه به دعا و تلاوت قرآن واستغفار بپردازیم و با دلی صاف به استقبال ماه مبارک رمضان، ماه مهمانی خدا برویم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.