بیرجند- امام جمعه موقت شهرستان بشرویه با اشاره به اینکه انضباط اتتخاباتی یکی از اصل های اتتخابات است گفت: هر کدام از نامزدها طرفدارانی دارند و پیروز اصلی میدان در هر شرایط ملت ایران اسلامی هستند.

 پیروز اصلی میدان در هر شرایط ملت ایران اسلامی هستند

به گزارش قدس آنلاین از بیرجند، حجت الاسلام علی اکبر حدادیان  ظهر امروزدرخطبه های نمازجمعه شهرستان با اشاره به حضور گسترده مردم از صبح امروز در پای صندوق های رای گ اظهار داشت: مردم نشان دادند باهمه تنگاناها و مشکلات، آنجا که پای منافع ملی و ارزش های انقلاب اسلامی به میدان بیایدفارغ از گلایه ها به میدان میآیند و این مسولیت خادمان نظام را دوچندان میکند تا در راستای خواسته های مردم تلاش مضاعف داشته باشند.

وی به شور انتخاباتی اشاره کرد وافزود: مردم همیشه در صحنه های ملی و مذهبی کشور حضور دارند و امروز نیز برای نشان دادن دمکراسی و مردم سالاری در کشور پای صحنه انتخابات آمدند.

امام جمعه موقت بشرویه  گفت: مردم شریف، بصیر و همیشه در صحنه از سال پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون بارها ارادت قلبی خود را به کشور و نظام انقلاب اسلامی نشان داده و این مردم شایسته بهترین خدمات از سوی مسولان هستند.

وی با اشاره به حضور گسترده مردم از صبح امروز در پای صندوق های رای بیان کرد: مردم نشان دادند باهمه تنگاناها و مشکلات، آنجا که پای منافع ملی و ارزش های انقلاب اسلامی به میدان بیایدفارغ از گلایه ها به میدان میآیند و این مسولیت خادمان نظام را دوچندان میکند تا در راستای خواسته های مردم تلاش مضاعف داشته باشند.

وی تصریح کرد: شور توام با شعور انتخاباتی در اقشار مختلف مردم متدین و ولایتمدار کشورمان بویژه شهرستان بشرویه موج میزند و امروز به فضل الهی بهترین گواه بر این مدعا است و انتخاباتی رقم خواهند زد که دشمنان قسم خورده ایران به عظمت این کشور اعتراف کنند.

امام جمعه موقت بشرویه با تاکید بر پایبندی به قانون و نتیجه قانونی انتخابات گفت: رهبری در فرمایشات خود اشاره به لزوم پایبندی همگان به نتایج قانونی انتخابات دارند، همه باید به قانون پایبند باشند و نتیجه قانونی را پذیرا باشند.

وی افزود: انضباط اتتخاباتی یکی از اصل های اتتخابات است که در قبل و بعد انتخابات انقدر با ارزش است که در دیگر ملت ها کمتر دیده میشود.

حدادیان افزود: هر کدام از نامزدها طرفدارانی دارند و پیروز اصلی میدان در هر شرایط ملت ایران اسلامی هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.