بیرجند-فرماندارشهرستان بشرویه با تاکید بر اینکه حضور پرشور مردم درانتخابات بیانگر تعهد آنان به ارزش‌های نظام است، گفت: حضور پرشور مردم در شعب اخذ رأی در نخستین ساعت‌های آغاز رأی گیری نشانگر تعهد آنها به ارزش‌های ایران اسلامی است.

حضور پرشور مردم درانتخابات بیانگر تعهد آنان به ارزش‌های نظام است

علیرضا زمان زاده  ظهر امروزدرحاشیه مراسم رای گیری دریکی ازشعب صندوق رای شهرستان بشرویه درگفت وگو با خبرنگار قدس آنلاین دربیرجند اظهارداشت: هر رأی ملت بزرگ و مسلمان ایران تیری به سوی دشمنان و بدخواهان نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه اعتماد مردم ایران بزرگترین پشتوانه این نظام است، افزود: اعتقاد و اعتماد ملت ایران سبب شده که امروز ایران با قاطعیت تمام در مقابل قدرت‌های استکباری دنیا ایستاده است.

فرماندار بشرویه با تاکد بر اینکه حضور پرشور مردم درانتخابات بیانگر تعهد آنان به ارزش‌های نظام است، گفت: حضور پرشور مردم در شعب اخذ رأی در نخستین ساعت‌های آغاز رأی گیری نشانگر تعهد آنها به ارزش‌های ایران اسلامی است.

زمان زاده افزود: ملت ایران مردمی آگاه و دارای بینش سیاسی بالایی هستند و افرادی را که با تخریب دیگران سعی در مطرح ساختن خود در بین مردم دارند هرگز نخواهند پذیرفت.

وی تصریح کرد: مردم شریف، بصیر و همیشه در صحنه از سال اول پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون بارها ارادت قلبی خود را به کشور و نظام انقلاب اسلامی نشان داده و این مردم شایسته بهترین خدمات از سوی مسئولان هستند.

فرماندار بشرویه گفت: مردم نشان دادند باهمه مشکلات آنجا که پای منافع ملی و ارزش‌های انقلاب اسلامی به میدان بیاید فارغ از گلایه‌ها به میدان می‌آیند که این امر مسئولیت خادمان نظام را دوچندان می‌کند.

مردم انتخاباتی رقم خواهند زد که دشمنان قسم خورده ایران به عظمت این کشور اعتراف کنند

وی افزود: شور توام با شعور انتخاباتی در اقشار مختلف مردم متدین و ولایتمدار کشورمان به ویژه شهرستان بشرویه موج می‌زند و امروز به فضل الهی بهترین گواه بر این مدعا است و انتخاباتی رقم خواهند زد که دشمنان قسم خورده ایران به عظمت این کشور اعتراف کنند.

فرماندار شهرستان بشرویه با تاکید بر پایبندی به قانون و نتیجه قانونی انتخابات گفت: رهبری در فرمایشات خود اشاره به لزوم پایبندی همگان به نتایج قانونی انتخابات دارند در این راستا همه باید به قانون پایبند بوده و نتیجه قانونی را پذیرا باشند و انضباط اتتخاباتی یکی از اصل‌های اتتخابات است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.