بیرجند- فرماندار شهرستان درمیان انتخابات را صحنه نمایش وحدت شیعه و سنی دانست و گفت: وحدت مردم درمیان زبانزد کشور بوده است.

انتخابات صحنه نمایش وحدت شیعه و سنی است/ پیش بینی۱۷۸ شعبه اخذ رای برای انتخابات درشهرستان درمیان

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بیرجند، محمد بشیری زاده  ظهر امروز درجمع خبرنگاران با بیان اینکه امنیت کشور را مرهون حضور مردم در تمامی صحنه های انقلاب اسلامی هستیم، اظهار داشت: شهرستان درمیان به عنوان یکی از شهرستان های مرزی استان است که شیعه و سنی در این شهرستان در کنار هم برای رای دادن به پای صندوق های رای آمده اند.

وی با بیان اینکه پنجمین انتخابات شوراهای اسلامی روستا در ۱۸۸ روستای شهرستان درمیان برگزار می شود، گفت: از این تعداد ۵ روستا دارای شورای ۵ نفره و مابقی دارای شورای سه نفره خواهند بود.

وی بیان کرد: چهار شورای اسلامی شهر درمیان نیز هر یک دارای ۵ عضو ثابت و ۲ عضو علی البدل خواهند بود.

فرماندار شهرستان درمیان به پیش بینی برپایی ۷۰ شعبه اخذ رای ویژه انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: همچنین ۱۰۸ شعبه اخذ رای برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا پیش بینی شده است.

بشیری زاده  افزود: در مجموع ۳۲۰ نفر برای برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در سطح شهرستان درمیان همکاری می کنند.

وی انتخابات را صحنه نمایش وحدت شیعه و سنی دانست و گفت: وحدت مردم درمیان زبانزد کشور بوده است.

وی یادآورشد: سه هزار نفر از واجدین شرایط رای دادن در شهرستان درمیان رای اولی ها هستند.

 فرماندار شهرستان درمیان اظهار داشت: ۲۶ هزار نفر واجد شرایط رای دادن دراین شهرستان هستند و ۳۰ هزار تعرفه رای بین شعب اخذ رای توزیع شده است.

بشیری زاده  شرکت مردم در ساعات اولیه رای گیری را قابل تقدیر دانست و یادآورشد: در اولین ساعات رای گیری بیش از ۱۰ هزار نفر از مردم شهرستان درمیان رای خود را به صندوق انداخته اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.