یزد ـ امام جمعه موقت یزد گفت: مردم همیشه به نظام اسلامی، شهدا، امام راحل و ولایت فقیه وفادار بوده اند، وامروز نیز مردم پیروز واقعی انتخابات هستند.

پیروز واقعی انتخابات مردم هستند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین ، حجت الاسلام سید محمدجواد آیت اللهی در خطبه های این هفته نمازجمعه یزد اظهارداشت: رای مردم امروز پیام های بسیاری برای دشمنان دارد و هر برگه رای تیری بر چشم دشمنان انقلاب اسلامی است و این حضور باز هم نقشه آنها را نقش بر آب کرده است

وی افزود:  انتخابات امروز و حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای بیانگر علاقه مردم به نظام اسلامی است و این انتخابات پیام های بسیاری دارد،و اصلی ترین پیام آن، علاقه مردم به انقلاب و نظام اسلامی است.

خطیب یزد تصریح کرد: مردم امروز همچنین نشان دادند که همواره مصمم، آگاه و بصیر در صحنه حضور دارند و دشمنان نمی توانند نقشه های خود را در ایران عملی کنند.

آیت اللهی گفت :امیدواریم مردم در زمان باقی مانده از انتخابات حضوری گسترده در پای صندوق های رای داشته باشند و بعد از انتخابات نیز به نظر مردم احترام بگذارند و هرکس به عنوان رئیس جمهور انتخاب شد، آن را برای رسیدن به اهداف کشور همراهی کنند.

.امام جمعه موقت یزد از نحوه تبلیغات برخی کاندیداهای شورای شهر انتقاد کرد و گفت: در تبلیغات انتخابات شوراهای اسلامی شهر شاهد برخی عکس ها و پوسترها و بنرهایی بودیم که خلاف شأن دارالعباده و مخالف شرع اسلام و شئون اسلامی بودیم.

آیت اللهی خاطر نشان ساخت: ما در کشور شورای شهر نداریم بلکه بر اساس قانون شورای اسلامی شهر و روستا داریم و نباید اجازه داده شود چنین تصاویری از سوی نامزدهای خانم منتشر شود و مسئولان باید طوری برنامه ریزی کنند تا این مسائل دیگر تکرار نشود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.