بیرجند-معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس با بیان اینکه انتخابات نماد مردم‌سالاری دینی و دستاورد نظام است، گفت: حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی، اقتدار نظام و عزت مردم را افزایش داده و نا امیدی دشمنان را به‌دنبال دارد.

سید مهدی طلایی مقدم در حاشیه انتخابات ۲۹ اردیبهشت ماه در گفت‌وگو با خبرنگار قدس آنلاین در بیرجند اظهار داشت: انتخابات یک تکلیف شرعی، سیاسی و اجتماعی محسوب می‌شود و چون موجب حفظ نظام اسلامی است، از هر واجبی واجب‌تر است.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود که حدود ۸۵ درصد واجدان شرایط رأی دادن در شهرستان طبس در انتخابات امروز شرکت کنند، گفت: مشارکت مردم در برخی نقاط این شهرستان نیز ۱۰۰ درصد تخمین زده می‌شود.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس بیان کرد: با هماهنگی و وفاق بسیار خوب هیئت‌های اجرایی، نظارت و بازرسی انتخابات در سطح شهرستان طبس، کار رأی‌گیری رأس ساعت ۸ صبح در تمامی ۷۴ شعبه‌ شهرستان طبس آغاز شد و تاکنون هیچ مشکلی در روند انتخابات این شهرستان وجود نداشته است.

وی یادآور شد: از همان ساعات ابتدایی آغاز انتخابات، مردم حضور بسیار خوبی در پای صندوق‌های رأی داشتند که جای تقدیر دارد و از سایر شهروندان نیز انتظار می‌رود تا حضور در پای صندوق‌های رأی را به ساعات پایانی موکول نکنند.

امروز روز لبیک به ندای رهبری است

طلایی مقدم روز برگزاری انتخابات را روزی مبارک و روز جهاد در جمهوری اسلامی ایران عنوان و تصریح کرد: امروز روز لبیک به ندای رهبری و نه گفتن به دشمنان قسم‌خورده جمهوری اسلامی ایران است.

وی با تأکید بر اینکه ملت ایران همواره حضوری حداکثری در انتخابات دارند بیان کرد: امروز نیز مردم به‌صورت حداکثری پای صندوق‌های رأی حاضر شده و بار دیگر پایبندی خود به ارزش‌های والای انقلاب اسلامی را ثابت کردند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس گفت: برگزاری انتخابات در جمهوری اسلامی ایران روز پایداری و پیروزی و جشن مقاومت و ایستادگی ملت بزرگ ایران در برابر انواع هجمه‌های دشمنان استکباری این مرزوبوم است.

طلایی مقدم با بیان اینکه انتخابات روز شادی دوستان و اندوه دشمنان ملت بزرگ ایران است، خاطرنشان کرد: مردم برنده واقعی انتخابات در جمهوری اسلامی ایران هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.