رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی با اشاره به رصد بازار تا قبل از آغاز ماه رمضان گفت: قیمت هر کیلو گرم گوشت شقه گوسفندی در بازار مصرف تا ۴۱ هزار تومان افزایش یافته است.

افزایش قیمت هر کیلوگرم گوشت گوسفندی تا ۴۱ هزار تومان

  به گزارش «قدس آنلاین»،  علی اصغر ملکیدرباره فروش گوشت شقه گوسفندی تا ۴۳ هزار  تومان در بازار مصرف اظهار کرد: با توجه به اینکه امروز روز تعطیلی در بازار مواد پروتئینی به حساب می‌آید فردا می‌توان این نرخ را تأیید کرد اما تا روز گذشته (پنج شنبه) هر کیلوگرم از این محصول ۴۰ هزار تومان تا ۴۱ هزار تومان به فروش می‌رسید.

وی افزود: در صورتی که فردی اقدام به گران‌فروشی گوشت قرمز کرده و هر کیلوگرم از این محصول را تا ۴۳ هزار تومان به فروش رسانده باشد بی‌اطلاع هستیم و فردا شنبه به این موضوع رسیدگی می‌شود.

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی ادامه داد: برای جلوگیری از نوسانات بازار گوشت قرمز با توجه به نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان،   قیمت ها مورد بررسی و نظارت قرار می‌گیرد.

بنابراین گزارش، دولت برای تنظیم بازار و جلوگیری از افزایش بیشتر گوشت قرمز در ایام ماه مبارک رمضان  این محصول را با قیمت ۳۱ هزار و ۵۰۰ تومان در برخی میادین میوه و تره بار و فروشگاه‌ها عرضه می‌کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.