۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۴
کد خبر: 531069

هواداران رئال برای حضوری پرشور در دیدار آخرشان در فصل جاری لالیگا به تکاپو افتاده‌اند.

 هجوم رئالی ها برای خرید بلیت هواداران مالاگا!

به گزارش قدس آنلاین، رئال مادرید در حالی یکشنبه شب در هفته پایانی فصل جاری لالیگای اسپانیا در دیداری خارج از خانه میهمان مالاگا است که با یک تساوی به قهرمانی لالیگا خواهد رسید. ورزشگاه «لا روسالدا» که ورزشگاه خانگی مالاگا است، ۳۰ هزار و ۴۴ نفر گنجایش دارد و از این تعداد ۲۳ هزار جایگاه از آن مالاگایی‌ها خواهد بود چون  ۶ هزار هوادار مالاگا اقدام به فروش بلیت‌های خود در بازار سیاه کرده‌اند که خریدار آنها رئالی‌ها بوده‌اند. بر اساس گزارش‌ها این بلیت‌ها از ۹۰ یورو تا ۱۶۰ یورو خریداری شده است.

فرایند فروش بلیت دیدرا مالاگا -  رئال مادرید اما همچنان ادامه دارد و بلیت این بازی از سوی مالاگایی‌ها بین ۱۳۰ یورو تا ۳۰۰ یورو بسته به جایگاه ورزشگاه همچنان ادامه دارد. همچنین بلیت جایگاه‌های ویژه این ورزشگاه هم بین ۵۰۰، ۷۰۰ تا ۱۵۰۰ یورو به فروش گذاشته شده است.

باشگاه رئال مادرید برای این بازی تنها ۵۶۰ بلیت سهمیه داشت که درخواست این باشگاه برای افزایش سهمیه بلیت هواداران و مسئولانش برای حضور در این بازی با مخالفت مالاگایی‌ها مواجه شد. با توجه به تکاپوی رئالی‌ها برای خرید بلیت این بازی به نظر می‌رسد شمار هواداران رئال در این دیدار هم قابل توجه است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.