قزوین- استاندار قزوین گفت: آمارها حاکی از آن است که ۸۰ درصد از واجدین شرایط یعنی۷۰۷ هزار نفر در انتخابات مشارکت داشته‌اند که نشان از استقبال پرشور مردم دارد.

مشارکت ۸۰ درصدی قزوینی‌ها در انتخابات/ وظیفه اصحاب رسانه پس از اعلام نتیجه آرا تأمین آرامش است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، فریدون همتی استاندار قزوین شامگاه جمعه در بازدید از ستاد انتخابات استان قزوین در جمع اصحاب رسانه بیان کرد: خوشبختانه بر اساس پیش‌بینی‌های انجام گرفته مردم استان قزوین نیز همانند سایر مردم کشور حضوری پرشور را در پای صندوق‌های رأی به نمایش گذاشتند.

وی بیان کرد: آمارها حاکی از آن است که ۸۰ درصد از واجدین شرایط یعنی ۷۰۷ هزار نفر از واجدین شرایط رأی دادن در امر انتخابات مشارکت داشته‌اند که نشان از استقبال پرشور مردم در انتخاب رئیس جمهور آینده کشورشان دارد.

استاندار قزوین با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات اظهار داشت: اراده مردم در تعیین سرنوشت کشور حماسه‌ای بزرگ آفریده که این حضور پشتوانه دولت و شوراهای اسلامی شهر و روستا آینده خواهد بود.

همتی افزود: حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی نشان‌دهنده مردم‌سالاری دینی و دموکراسی اسلامی است و این از برکات بزرگی است که باعث شده بسیاری از کشورهای دنیا به وجود چنین ملتی غبطه بخورند.

وی اضافه کرد: ما به عنوان امانت‌دارانی هستیم که از آرای مردم با سعی و کوشش ویژه برای تعیین سرنوشت کشور صیانت می‌کنیم و از ساعت ۲۴ صحنه رفاقت جایگزین رقابت خواهد شد.

استاندار قزوین در پایان ضمن اشاره به تلاش اصحاب رسانه در انعکاس اخبار انتخابات به مردم بیان کرد: وظیفه اصحاب رسانه پس از اعلام نتیجه آرا تأمین آرامش است که باید بر این موضوع همت داشته باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.