اصفهان – رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: دو میلیون و ۵۶۰ هزار و ۳۴۷ نفر اصفهانی معادل ۷۳ و ۲۰ صدم درصد از جمعیت واجدین شرایط، در انتخابات ۲۹ اردیبهشت ماه مشارکت کردند.

مشارکت ۷۳درصدی/ بیش از ۲میلیون و ۵۰۰هزار اصفهانی درانتخابات حضور یافتند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، سید رضا عقدایی بامداد شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در استان اصفهان جمعیت پنج میلیون و ۱۲۰ هزار و ۸۵۰ نفر است، اظهار داشت: از این تعداد سه میلیون و ۴۷۹ هزار و ۸۶۴ نفر در این انتخابات واجد شرایط رای دادن بوده اند.

وی با بیان اینکه آرای ثبت شده تا آخرین لحظه در استان اصفهان دو میلیون و ۵۶۰ هزار و ۳۴۷ نفر بوده است، افزود: درصد مشارکت مردم در این انتخابات در استان اصفهان ۷۳ و ۲۰ صدم درصد بوده است.

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان در خصوص میزان مشارکت شهر اصفهان نیز گفت: این شهر دارای دو میلیون و ۲۴۳ هزار و ۲۴۹ نفر است که در این انتخابات یک میلیون و ۵۷۶ هزار و ۹۴۸ واجد شرایط رای دادن بودند.

وی افزود: در شهر اصفهان ۹۸۸ هزار و ۷۰۴ نفر با ۶۲.۷۰ درصد از مردم این شهر در این انتخابات مشارکت داشتند.

عقدایی در خصوص بیشترین آمار مشارکت در شهرستان های استان اصفهان گفت: نطنز با ۱۱۱.۹۹ درصد، فریدونشهر ۹۱.۵۳، سمیرم ۱۰۸.۹۳، چادگان ۱۱۰.۳۷ و اردستان با ۱۲۵.۶۲ درصد مشارکت بیشترین آمار مشارکت استان اصفهان را داشتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.