یزد - رئیس مجمع نمایندگان استان یزد گفت: هر دولتی که توسط مردم انتخاب می شود، باید نسبت به اصلاح ساختارهای فرسوده کشور اهتمام داشته چرا که ساختارهای قانونی ما هنوز مربوط به مشروطه است.

دولت منتخب نسبت به اصلاح ساختارهای فرسوده کشور اهتمام داشته باشد

به گزارس خبر نگار قدس آنلاین، محمدرضا تابش  شامگاه جمعه در گفت‌وگو با خبرنگاران حاضر در اتاق خبر ستاد انتخابات استان اظهار داشت: در حال حاضر چند میلیون نفر حاشیه‌نشین و بیکار در کشور وجود دارد، و هزینه‌های جاری زیاد و اتکا به بودجه نفتی مشکلاتی است که در کشور وجود دارد و این موضوعات جز با اتکا به قانون و با صراحت با مردم صحبت کردن حل نمی‌شود.

وی افزود: اهتمام به قانون‌گرایی یکی دیگر از مسائلی است که رئیس جمهور آینده باید به آن توجه ویژه داشته باشد و قوانین بسیار خوبی در کشور برای موارد مختلف در کشور از جمله جذب سرمایه داریم.

تابش تصریح کرد: اگر این قوانین نیاز به اصلاح دارد بیان کنند که ما رفع کنیم ولی مردانی می‌خواهیم که بتوانند این قوانین را به صورت ویژه مورد بررسی قرار دهیم.

این مسئول خاطرنشان ساخت: اگر فرهنگ مردم درست نباشد، آسیب‌های اجتماعی و مشکلات اقتصادی به وجود می‌آید و  اگر فرهنگ مردم درست نباشد، سوء استفاده‌های چند هزار میلیاردی و فساد اقتصادی به وجود می‌آید.

رئیس مجمع نمایندگان استان گفت: این موضوع نیازمند این است که پیوند ریاست جمهوری با رهبری برقرار باشد و سه قوه هم با هم ارتباط و همکاری مناسبی داشته باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.