شهرکرد-استاندار چهارمحال و بختیاری در پیامی از حضور پرشور و حماسی مردم در انتخابات تشکر و قدردانی کرد .

استاندار چهارمحال و بختیاری از حضور پرشور مردم در انتخابات قدردانی کرد

به‌گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی، متن کامل پیام قاسم سلیمانی به شرح ذیل است:

حضور گسترده، باشکوه و آگاهانه مردم عزیز، مهربان و متدین چهارمحال و بختیاری در دوازدهمین دوره انتخابات ریاس ت جمهوری و پنجمین دوره شوراهای شهر و روستا، نشان از عشق و علاقه به انقلاب اسلامی و پای بندی به نظام جمهوری اسلامی ایران است.

این حضور گسترده، باشکوه و آگاهانه مردم باعث مباهات، نماد اتحاد، انسجام و قدرشناسی از شهیدان، جانبازان، آزادگان، ایثارگران و اعتقاد عمیق و دلبستگی زیاد به مکتب اسلام بوده که یاس و ناامیدی دشمنان اسلام را به همراه داشته است.

اینک که به فضل الهی انتخابات با حضور گسترده مردم برگزار شد، خود می تواند به عنوان پشتوانه محکمی باشد تا با تمام توان در پیشبرد اهداف کشور و استان گام برداشت.

قدرشناس همکاری و همراهی شما مردم عزیز در پیشبرد اهداف کشور و استان هستیم و امنیت، آرامش و امید را ناشی از همراهی و همکاری شما با دولت تدبیر و امید دانسته و آن را بزرگ ترین سرمایه دولت در رفع مسائل و مشکلات و پیشرفت و ترقی کشور می شناسیم.

با شکر و سپاس خداوند متعال اینجانب به عنوان خدمتگزاری کوچک از همت بلند و حضور گسترده و با شکوه تمامی اقشار جامعه در این دوره انتخابات صمیمانه تقدیر و تشکر می نمایم و از خداوند منان توفیق، سلامتی و رستگاری همه را مسئلت دارم و بهروزی و عاقبت به خیری برای همگان آرزومندم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.