اهواز_ فرماندار گتوند از اعلام اسامی اعضای منتخب شورای شهر گتوند در پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر خبر داد.

اعضای شورای شهر گتوند، ترکالکی، سماله و صالح‌شهر اعلام شد

به گزارش قدس آنلاین علی خدری‎غریبوند اعلام کرد کرد: مریم فتاحی با ۳ هزار و ۳۲۳ رأی، محراب مرادی‎سلطانی با ۳ هزار و ۶۱ رأی، حمید سرداری با ۲ هزار و ۹۹۰ رأی، جبار سلامی با ۲ هزار و ۵۵۸ رأی و صادق علیدادی با ۲ هزار و ۵۳۷ رأی به عنوان اعضای شورای شهر گتوند انتخاب شدند.

وی با اشاره به نتایج آرای شهرهای تابعه گتوند، ادامه داد: در شهر ترکالکی، امیر حسنی با یک هزار و ۵۰۸ رأی، حسین رحمانی با یک هزار و ۴۰۸ رأی، کریم قربانی با یک هزار و ۳۱۹ رأی، امیر بلیوند با یک هزار و ۱۵۳ رأی و رضا حسین‎زاده با یک هزار و ۹۷ رأی، حائز بیشترین آرا شدند.

فرماندار گتوند افزود: ‌در حوزه انتخابیه سماله، عبدالرضا کایدونی با ۵۲۲ رأی، مرتضی نظرزاده با ۵۱۹ رأی، علی علیزاده با ۵۰۹ رأی، غلامحسین وردی‎پور با ۴۹۶ رأی و محمد محمدزاده با ۴۸۱ رأی به عنوان اعضای شورای این شهر برگزیده شدند.

وی بیان کرد: در حوزه انتخابیه جنت‎مکان، علیرضا رسول‎زاده با یک هزار و ۲۸۵ رأی، مصطفی مقامی با یک هزار و ۲۶۹ رأی، محمد طاهری‌زاده با یک هزار و ۱۴۶ رأی، رضا جلکانی با یک هزار و ۸۷ رأی و پروانه موسی‌زاده با یک هزار و ۹ رأی، به عنوان اعضای شورای اسلامی این شهر انتخاب شدند.

خدری‌غریبوند گفت: در حوزه انتخابی صالح‌شهر، امیرحسین زمانی‌نژاد با یک هزار و ۷۰۱ رأی، اسحاق غلامی‌نژاد با یک هزار و ۴۹۸ رأی، رضا بختیاری‌ارشد با یک هزار و ۴۷۷ رأی، امین دادور با یک هزار و ۲۸۴ رأی و زهرا پارسی‌زاده با یک هزار و ۲۶۲ رأی، اعضای منتخب شورای اسلامی این شهر را تشکیل خواهند داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.