اصفهان- استاندار اصفهان اعلام کرد: در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، میان دوره ای مجلس و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا ۷۳ درصد مردم استان اصفهان شرکت کردند.

۷۳ درصد مردم اصفهان در انتخابات روز گذشته شرکت کردند

رسول زرگرپور در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین افزود: اصفهانی ها از سال ۴۳ تاکنون در همه میادین مبارزه انقلاب، جنگ تحمیلی و سایر مسایل سیاسی پیش قراول بودند و اول بودن خود را بارها اثبات کرده اند.

وی ادامه داد: روز گذشته شاهد حضور حماسی و غرور آفرین مردم ولایتمدار استان اصفهان بودیم که با فرهنگ و بلوغ سیاسی بالا در پای صندوق های رأی حاضر شدند و انتخاباتی توأم با آرامش را رقم زدند.

استاندار اصفهان تاکید کرد: مردم استان اصفهان فرمایش های مقام معظم رهبری را با گوش جان شنیدند و جامه عمل پوشاندند و نتیجه این شد که از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب یعنی در طول ۱۶ ساعت کار اخذ رای در ۳۲۴۶ شعبه اخذ رأی در سطح استان اصفهان انجام شد و در پایان به دلیل محدودیت های قانونی نتوانستیم کل رای مردم را در آخرین لحظات جذب کنیم.

وی با اشاره به اینکه جمعیت استان اصفهان ۵ میلیون و ۱۲۰ هزار و ۸۵۰ نفر است که از این تعداد ۳ میلیون و ۴۹۰ هزار نفر واجد رأی دادن بودند، گفت: روز گذشته در این استان بیش از ۲.۵ میلیون نفر رای خود را به صندوق های اخذ رأی انداختند و به روایتی دیگر ۷۳ درصد مردم استان اصفهان در انتخابات شرکت کردند که این آمار حضور ازمتوسط کشوری بیشتر است.

زرگرپور یادآور شد: در انتخابات اخیر مجلس شورای اسلامی، میزان مشارکت ۵۸ درصد بود اما امسال به ۷۳ درصد افزایش یافت که در مقایسه آمار می توان به این نتیجه رسید که مردم اصفهان بار دیگر حماسه ای بزرگ خلق کردند و میثاق خود با مقام معظم رهبری را به رخ جهان کشیدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.