اصفهان- معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان از پاکسازی و جمع آوری تبلیغات کاندیداهای ریاست جمهوری، شورای اسلامی شهر و میان دوره ای مجلس شورای اسلامی همزمان با پایان زمان رأی گیری توسط ۲۳۰۰ نفر از نیروهای پاکبان خبر داد.

۲۳۰۰ نیروی پاکبان شهر اصفهان را از تبلیغات انتخاباتی پاکسازی می کنند

احمدرضا مصور در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهارکرد: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده برای پاکسازی شهر از تبلیغات انتخاباتی یک ماهه ریاست جمهوری، ده روزه مجلس شورای اسلامی و یک هفته ای شوراهای اسلامی، با بسیج همه کارکنان خدمات شهری و با بکارگیری بیش از ۲۳۰۰ نفر از پاکبانان شهر در سطح مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان نظافت معابر و خیابان های شهر اصفهان انجام شد.

وی با تقدیر از پاکبانانی که با بیش از ۱۲ ساعت فعالیت مجدانه تا بامداد روز شنبه کلیه اقلام تبلیغاتی انتخابات را از سطح شهر جمع آوری کردند، ادامه داد: در راستای تنظیف معابر شهر، رفت و روب و حمل پسماندهای ناشی از تبلیغات نیز اتفاق افتاد و صبح امروز شهر اصفهان مثل همیشه تمیز و آماده برای زندگی عادی شهروندان بود.

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان یادآور شد: عمده اقلام تبلیغاتی نامزدهای دوازدهمین انتخابات ریاست‌جمهوری، میان دوره ای مجلس وپنجمین دوره انتخابات شورای شهر، کاغذ، بنر و پارچه بوده ‌است که پس از پاکسازی شهر، تولید پسماند خشک نیز به نحو چشمگیری افزایش یافت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.