یزد – منتخبان جدید شورای اسلامی شهرستان های ابرکوه و مهریز معرفی شدند .

منتخبان جدید شورای اسلامی شهرستان های یزد معرفی شدند

به گزارش خبرنگارقدس آنلاین، رئیس ستاد انتخابات مهریز صبح  شنبه در گفت و گو با خبرنگاران از حضور حماسی مردم در پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مهریزتشکر کرد و اظهارداشت: در انتخابات شورای اسلامی شهر مهریز ۳۸ نامزد در فضایی قانونی با هم به رقابت پرداختند که در پایان به ترتیب زهرا دهقانی زاده ، محمد رضا زارعیان ، مهدی زارع بیدکی ، علیرضا ابویی مهریزی و سید مصطفی محسن زاده مهریزی اول تا پنجم شدند.
محمد زارع همچنین اعضای جدید علی البدل شورای اسلامی شهر مهریز در چهار سال آینده را شامل علی یزدانی راد، حسین زارع زاده مهریزی و محسن مروی نام برد.
وی گفت: شورای اسلامی شهر طبق مقررات با همکاری آحاد مردم وظایف قانونی خود را در بخش های مختلف عمرانی ، فرهنگی ، اجتماعی و هنری انجام می دهد.
زارع  ابراز امیدواری کرد تا شورای اسلامی شهر مهریز بتواند بنحو شایسته از تمام فرصت ها و ظرفیت ها در خدمت به مردم و منطقه بیش از گذشته موفق باشد.

اسامی منتخبان شورای شهر ابرکوه

فرماندار ابرکوه نیز نتایج انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی در این شهر را اعلام کرد.

سید نبی رسولی نیزبا قدردانی از مشارکت ۹۷ درصدی مردم این شهر در انتخابات افزود: ۳۱ هزار نفر واجد شرایط رای دادن دراین شهرستان بودند که ۳۰هزارو ۸ نفر در پای صندوق های اخذ رای حضور یافتند.
وی اسامی راه یافتگان به شورای شهر ابرکوه را به شرح ذیل اعلام کرد.
علیرضا زارع‌زاده ۴۰۸۸ رأی
محمود فلاح‌زاده ۳۷۷۹ رأی
سید حبیب زارعی ۳۶۸۰ رأی
سید اضغرسجادی ۳۶۰۶ رأی
محمد جواد معماریان ۳۳۰۷ رأی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.