تیم لبنان با سرمربی ایران خود در مسابقات فوتسال زیر 20 سال آسیا حریف تیم ایران شد.

تقابل جالب مربیان ایرانی در مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا

به گزارش قدس آنلاین، روز آخر از مرحله گروهی مسابقات فوتسال زیر ۲۰ سال آسیا در تایلند امروز در جریان است که در یکی از دیدارهای امروز، تیم ایران موفق شد با ۱۰ گل تیم قرقیزستان را شکست بدهد. ایران پیش از این به عنوان صدرنشین گروه چهارم به مرحله بعد صعود کرده بود. بعد از ایران، تیم مغولستان به عنوان تیم دوم به مرحله بعد راه یافت.

نتایج دیدارهای گروه سوم برای تیم ایران اهمیت زیادی داشت چرا که ایران به عنوان صدرنشین گروه چهارم باید به مصاف تیم دوم گروه سوم می رفت.

در این گروه، تیم لبنان با میانمار بازی کرد و با نتیجه ۷ بر صفر به پیروزی رسید. تیم ازبکستان هم مقابل قطر با نتیجه ۷ بر ۴ پیروز شد. به این ترتیب ازبکستان به عنوان تیم اول گروه C به مرحله بعد صعود کرد و حریف مغولستان شد. لبنان هم به عنوان تیم دوم این گروه، باید در مرحله یک چهارم نهایی با ایران بازی کند.

سرمربی تیم لبنان، شهاب سفال منش مربی ایرانی است که سابقه کار در تیم تاسیسات دریایی را هم دارد. سفال منش با تیم لبنان نتایج قابل توجهی گرفته و حتی موفق شد برابر ازبکستان به نتیجه تساوی برسد. به این ترتیب تقابل اندیشه های علی صانعی به عنوان سرمربی ایران با شهاب سفال منش سرمربی لبنان قابل توجه خواهد بود. این بازی پس فردا یعنی روز دوشنبه و از ساعت ۱۹ به وقت محلی برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.