۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۱
کد خبر: 531225

سرپرست تیم فوتبال استقلال درباره وضعیت امید ابراهیمی توضیحاتی داد.

زمان بازگشت هافبک استقلال مشخص شد

به گزارش قدس آنلاین، نصرالله عبداللهی، درباره آخرین شرایط استقلال پیش از مصاف با العین امارات گفت: خوشبختانه شرایط خوبی داریم. تیم به خوبی تمرین می‌کند و روحیه بازیکنان در حد بالایی قرار دارد. به جز امید ابراهیمی، سایر مصدومان به تیم برگشته اند و احتمالا مشکلی برای بازی با العین ندارند هرچند که تشخیص اینکه به میدان بروند یا نه، به عهده کادرفنی و آقای منصوریان است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا لیست‌های نقل و انتقالاتی مطرح شده در رسانه‌ها صحت دارد، بیان کرد: اصلا این لیست‌ها صحت ندارد. چند بازیکن را کادرفنی ما برای جذب تحت نظر دارد ولی با آنها صحبتی نشده و قرار است بعد از تمدید بازیکنان فعلی و گذشتن از بازی با العین وارد پروسه نقل و انتقالات شویم. همه اسامی مطرح شده تنها یک شایعه است.

سرپرست استقلال درپاسخ به این سوال که آیا امید ابراهیمی هیچ شانسی برای همراهی تیمش برابر العین ندارد، بیان کرد: امید ابراهیمی به بازی ما با العین در تهران نمی‌رسد ولی ان‌شاءالله در بازی برگشت همراه ما خواهد بود.

او در پاسخ به پرسشی درباره نورافکن و اینکه عده‌ای معتقدند با توجه به مصدومیت ابراهیمی بهتر بود این بازیکن به تیم ملی جوانان اضافه نمی‌شد، گفت: زمانی که به نورافکن اجازه اضافه شدن به تیم ملی جوانان داده شد، ابراهیمی مصدوم بود و کادرفنی به این مسئله توجه کرده بود. به هرحال تیم ملی اهمیت زیادی دارد. از طرفی ما بازیکنان خوب و جوان زیادی داریم که می‌توانند برابر العین این جای خالی را پر کنند و اینجا نقش هواداران خیلی پر رنگ است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.