۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰
کد خبر: 531248

مشهد- بنیاد بین المللی امام رضا(ع) و بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی بر تالیف و انتشار دانش نامه امام رضا(ع) تاکید کردند.

دانش نامه امام رضا(ع) منتشر می شود

به گزارش قدس آنلاین، دبیرجشنواره بین المللی امام رضا(ع) صبح شنبه در دیدار مدیرعامل بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های این بنیاد بر همکاری‌های مشترک بین این دو نهاد تأکید کرد.

اکبر شیخ با اشاره به این که فعالیت‌های پژوهشی بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) افزایش می‌یابد، گفت: بسط و گسترش فعالیت‌های پژوهشی جزو اولویت‌های این بنیاد در دوران جدید است.

حجت الاسلام شریعتی تبار مدیرعامل بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی نیز در این دیدار گفت: ما تعاملات خوبی با بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) داریم و امیدواریم این همکاری‌های مشترک روز به‌روز گسترش یابد.

در این دیدار مقرر شد تفاهم نامه‌ای مشترک بین بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) و بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی برای انتشار دانش نامه امام رضا(ع) منعقد شود.

یادآوری می‌شود؛ جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) همه ساله در ایام دهه کرامت به مناسبت سالروز ولادت باسعادت حضرت معصومه(س) و حضرت امام رضا(ع) و بزرگداشت حضرت شاه‌چراغ(ع) در عرصه ملی و بین‌المللی برگزار می‌شود که افتتاحیه این جشنواره در اولین روز ماه ذی‌القعده در قم و اختتامیه آن در ۱۱ ذی‌القعده در شب میلاد مسعود حضرت امام رضا(ع) در مشهد مقدس خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.