اراک- نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک طی پیامی از حضور پر شور و آگاهانه ملت در انتخابات تقدیر کرد.

مردم عشق و علاقه خود را به ارزش های نظام اسلامی فریاد زدند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایسنا،  در پیام آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی آمده است: ملت سلحشور ایران اسلامی با حضور آگاهانه و پر شور خود در انتخابات بار دیگر توطئه های دشمنان را خنثی کردند و عشق و علاقه خود را به ارزش های نظام اسلامی فریاد زدند .

انتخابات یک فرآیند ملی و نماد وحدت و مودت ملت ایران است. صحنه حماسی و پرشور انتخابات 29 اردیبهشت، آزمون خیره کننده دیگری بود که چهره مصمم و پر امید ملت ایران اسلامی و عشق و علاقه آحاد مردم به ارزش های انقلاب اسلامی و منویات مقام معظم رهبری را به همه مردم جهان نشان داد .

بی شک مهمترین مسئله در انتخابات، مشارکت حداکثری آحاد جامعه در تعیین سرنوشت خود و مسیر توسعه و پیشرفت کشور است که ملت ایران اسلامی به بهترین شکل آن را نشان دادند .

برنده اصلی انتخابات مردم هستند. آحاد جامعه بویژه جوانان، احزاب، جریان های سیاسی و حامیان هر چهار نامزد انتخاباتی باید با منطق و آرامش خاطر، نتیجه انتخابات را پذیرفته و منتخب مردم را مورد حمایت قرار دهند .

با توجه به اینکه ملت غیور ایران اسلامی با حضور گسترده و بی سابقه خود در انتخابات دشمنان را مایوس کرده اند، بدخواهان نظام همه برنامه های خود را در نتیجه انتخابات و تفرقه افکنی بین احزاب سیاسی به کار گرفته اند و بنابراین ملت فهیم ایران اسلامی باید نسبت به این مهم هوشیار باشند و با اقدامات خودسرانه و بی اساس آب در آسیاب دشمن نریزند .

حضور مردم در انتخابات نتیجه بلوغ سیاسی و فکری مردم است. هر چهار نامزد انتخابات ریاست جمهوری از نیروهای انقلابی و از افرادی هستند که از بدو پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی نقش موثری در حفظ آرمان های نظام داشته اند و بنابراین هر یک از این نامزدها که انتخاب شود، باید مورد احترام ملت قرار گیرد .

اینجانب از یکایک ملت شهید پرور ایران اسلامی به خصوص مردم مومن استان مرکزی در انتخابات تقدیر کرده و امیدوارم رئیس جمهور منتخب مردم نیز به پاس قدردانی از این حضور بی نظیر، حل مشکلات اقتصادی و ارتقاء سطح معیشتی ملت را در دستور کار خود قرار دهد .

وی همچنین در این پیام از دست اندرکاران برگزاری دو انتخابات مهم در کشور و استان مرکزی از قبیل فرمانداران، بخشداران و همه اعضاء هیات های اجرائی و نظارت، بازرسان، عوامل اجرائی، نیروهای امنیتی، انتظامی و نظامی و اصحاب رسانه و همچنین نامزدها و حامیان آن ها تقدیر کرده است .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.