گرگان- نماینده ولی فقیه در استان گلستان و استاندار گلستان ضمن قدردانی از حضور مردم در انتخابات گفتند: روز ۲۹ اردیبهشت برگ زرین دیگر بر تارک افتخارات این استان بوده است.

استان گلستان نمادی برای اتحاد و انسجام است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، نماینده ولی فقیه در استان و استاندار گلستان در پیامی از حضور پرشور مردم شریف و فهیم استان در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا قدردانی کردند.

در متن بیانیه آیت الله سید کاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان و حسن صادقلو استاندار گلستان آمده است:

انتخابات زیربنای مردم سالاری دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و همواره به عنوان میراثی ماندگار مورد توجه امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بوده و هست.

حضور پرشور مردم شریف و همیشه در صحنه استان گلستان در همه انتخابات‌های پیشین سبب وحدت، انسجام و پایداری شده و گلستان را به مثابه مدلی در اتحاد تبدیل کرده است.

یقیناً مشارکت گسترده مردم قدرشناس استان گلستان در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا که در ۲۹ اردیبهشت برگزار شد برگ زرینی دیگر بر تارک افتخارات این استان بوده است.

اینجانبان از حضور کم‌نظیر مردم فهیم استان در پای صندوق های رای که مبیّن فهم سیاسی آنان است، قدردانی می کنیم و بر این باوریم که در خلق این حماسی ، پیروز واقعی مردم هستند که با مشارکت خود آینده‌ای بهتر را برای کشور عزیزمان رقم خواهند زد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.