وزیر کشور پاکستان گفت: به دستور نخست‌وزیر و برای محکم کردن روابط با ایران بعد از ماه رمضان همراه با یک هیأت سیاسی به این کشور سفر خواهم کرد.

هیأت سیاسی پاکستان بعد از ماه رمضان به ایران سفر می‌کند

  به گزارش «قدس آنلاین»،  چودهری‌نثارعلی‌خان وزیر کشور پاکستان گفت: به دستور  نخست وزیر و برای مستحکم کردن روابط با ایران بعد از ماه رمضان همراه با یک هیأت سیاسی به این کشور سفر خواهم کرد.

دولت پاکستان چودهری‌نثارعلی‌خان وزیر کشور را مأمور احیای روابط دوستانه با ایران کرده بنابراین سفر وی به تهران در همین راستا انجام می‌شود.

به گزارش دیلی پاکستان، چودری نثار علی خان یکی از بانفوذ ترین وزیران کابینه نواز شریف و از نزدیک ترین اعضای کابینه به شخص نخست وزیر است.

چودری نثار علی خان وزیر کشور پاکستان از روحیه مثبت و سابقه خوبی در زمینه روابط ایران و پاکستان برخوردار است.

چندی پیش وزیر کشور پاکستان بعد از ملاقات با محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران، در توصیف روابط دوستانه ایران و پاکستان گفت: ایران و پاکستان، یک روح در دو کالبد هستند.

وی در این مصاحبه گفت: در ملاقاتی که با برادرم محمدجواد ظریف و دیگر برادران ایرانی خود داشتم، تصمیم گرفتیم از این ملاقات به تمام جهان، این پیام را بفرستیم که دو کشور دوست و برادر ایران و پاکستان از هم جدایی ناپذیر بوده و دو کشور با یک روح هستند.

ظریف نیز در ملاقات چودری نثار علی خان، وی را نماد دوستی ایران و پاکستان توصیف کرد.

ظریف گفت: ما به نقش بی بدلیل نثار علی خان و عزم وی برای بهبود روابط دو کشور یقین داریم.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.