اهواز - فرماندار شهرستان باوی، اسامی منتخبان پنجمین دوره شورای اسلامی شهر ملاثانی وشیبان اعضای علی البدل را اعلام کرد.

نتایج انتخابات شورای شهر ملاثانی و شیبان  اعلام شد

به گزارش قدس انلاین حیدر کاظمی اعلام کرد کرد: احمد حمیدی با ۲ هزار و ۲۴۴ رای، عیرضا عامری (سرهان) با یک هزار و ۸۸۴ رای، ناجی غافلی با یک هزار و ۸۵۵ رای، جلیل مرداسی با یک هزار و ۸۵۳ رای و کاظم نیکنام با یک هزار و ۷۱۱ رای به عنوان اعضای شورای شهر ملاثانی انتخاب شدند.
وی افزود: قادر وثوقی فرد با یک هزار و ۶۸۹ رای، علی منصوری یک هزار و ۶۴۱ رای و اسماعیل بچاکیان جلیعه با یک هزار و ۶۲۶ رای اعضای علی البدل شورای این شهر انتخاب شده اند.
کاظمی همچنین گفت: میزان مشارکت در این انتخابات در حدود ۷۰ درصد بوده است.
منتخبان شورای شهر شیبان
فرماندار شهرستان باوی همچنین گفت: منتخبان پنجمین دوره شورای اسلامی شهر شیبان مجید سلامات با سه هزار و ۶۰۱ رای، کامل نیسی با سه هزار و ۵۸۸ رای، محمد باوی حسن پوری با سه هزار و ۲۱۳ رای، حمید الوان پور شریف با سه هزار و ۱۱۲ رای و محمد سلامی با سه هزار و ۵۸ رای هستند.
وی اضافه کرد: جاسم دلفی با ۲ هزار و ۳۷۶ رای، خدیجه دلفی با ۲ هزار و ۲۱۷ رای و زینب خنافره با ۲ هزار و ۱۶۴ رای اعضای علی البدل شورای شهر شیبان انتخاب شده اند.
بر اساس این گزارش، شهرستان باوی در شمال اهواز قرار دارد که در سال ۱۳۸۹ از شهرستان اهواز منفک شد. شهرهای ملاثانی (مرکز شهرستان)، شیبان و ویس شهرهای این شهرستان هستند.
۱۰۹ نفر در حوزه شهری باوی نامزد شده بودند که شامل ۳۳ نفر در ملاثانی (مرکز شهرستان)، ۴۱ نفر در ویس و ۳۵ نفر در شیبان کاندیدای شورای شهر شدند.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.