اهواز _ معاون فرماندار شادگان گفت: بهره برداری از دومین جایگاه سوخت شادگان در سال جاری،   در مساحتی بالغ بر ۸۰۰۰ متر مربع آغاز شد.

بهره برداری از دومین جایگاه سوخت شادگان  

نعمت الله آلبوغبیش معاون فرماندار شادگان در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین  از آغاز بهره برداری از دومین جایگاه سوخت شادگان در سال جاری خبر داد و گفت: این جایگاه در مساحتی به وسعت ۸۱۵۰ متر مربع در مسیر شادگان به سه راهی خوردورق احداث و مورد بهره برداری قرار گرفت.  

معاون فرماندار شادگان اظهار داشت: بهره برداری از اولین جایگاه سوخت شادگان در سال جاری در بخش دارخوین نرسیده به روستای دابوهیه در فروردین ماه آغاز شد و هم اکنون دومین جایگاه سوخت شادگان در مسیر سه راهی خوردورق مورد بهره برداری قرار گرفت.  
وی افزود دو جایگاه سوخت دیگر با پیشرفت فیزیکی مناسب در بخش خنافره و مسیر جدید جاده شادگان نهرمسلم بندرامام، در حال ساخت وساز است و ان شاالله بزودی به مرحله بهره برداری خواهند رسید.
آلبوغبیش در ادامه خاطر نشان ساخت مجوز احداث دو جایگاه سوخت دیگر نیز در شهر شادگان و بندر شادگان توسط شرکت پخش فرآورده های نفتی صادر شده و در حال پیگیری و اقدام است.
معاون فرماندار شادگان با تقدیر و تشکر از سازندگان جایگاههای سوخت شادگان یادآور شد با تکمیل و بهره برداری از این جایگاهها، مشکلات سوخت رسانی شهرستان مرتفع و به حداقل ممکن خواهد رسید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.