قوچان- نتایج پایانی شمارش آرای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی دو شهر قوچان و باجگیران اعلام شد.

اعلام نتایج پایانی انتخابات شورای اسلامی شهر قوچان و باجگیران

به گزارش قدس آنلاین، ظهر شنبه نتایج شمارش آرای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا و دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از سوی ستاد انتخابات شهرستان قوچان اعلام گردید.

بر اساس اعلام این ستاد میانگین درصد مشارکت مردم شهرستان قوچان در انتخابات ریاست جمهوری ۹۰ درصد و در شورای اسلامی شهر به ۸۰ درصد رسید که در رقابت ۹۳ کاندیداهای شورای اسلامی شهرقوچان،  محمدرضا دادرس با ۱۴ هزار و ۲۶۲ رأی، جواد رادمرد تیتکانلو با ۸ هزار و ۶۱۴ رأی، علی شکفته با ۷ هزار و ۸۵۷ رأی، حسین دلاوری با ۷هزار و ۲۰۴ رأی، غلامحسین رهنما با ۶هزار و ۵۸۶ رأی، آرش شرفی خبوشان با ۵هزار و ۷۰۵ رأی و علیرضا زیرک با ۵هزار و ۵۶۵ رأی، هفت نامزدی بودند که به‌عنوان اعضای اصلی موفق به کسب آرای لازم شدند و پنج نفر دیگر نیز به‌عنوان عضو علی‌البدل انتخاب شدند.

در منطقه مرزی شهر باجگیران نیز از میان ۱۴ نامزد ثبت‌نام‌شده، اسکندر بهین پور با ۲۴۰ رأی، حسین ناصری خبوشان با ۱۹۵ رأی، محمدعلی سرداریان با ۱۵۳ رأی، محمد محمدخانی باجگیران با ۱۴۱ رأی و عباسعلی جعفرنژادصفا با ۱۴۰ رأی به‌عنوان پنج عضو اصلی  شورای اسلامی شهر این منطقه انتخاب شدند.

در انتخابات ریاست جمهوری شهرستان قوچان نیز سید ابراهیم رئیسی ساداتی با ۶۶ هزار و ۲۵۹ رأی، حسن روحانی با ۳۸هزار و ۲۴۳ رأی، سید مصطفی آقامیرسلیم با یک هزار و ۴۸۴ رأی و سید مصطفی هاشمی طبا ۷۵۱ رأی در ۲۴۰ شعبه اخذ رأی حائز بیشترین آرا در سطح شهرستان شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.