میدان السبعین صنعا امروز شنبه شاهد حضور گسترده یمنی ها برای مشارکت در تظاهراتی تحت عنوان «نه به تروریسم آمریکایی علیه یمن» بود.

تظاهرات هزاران یمنی در صنعا علیه سیاست های آمریکا و سعودی ها

به گزارش قدس آنلاین به نقل از شبکه العالم، میدان السبعین صنعا امروز شنبه شاهد حضور گسترده یمنی ها برای مشارکت در تظاهراتی تحت عنوان «نه به تروریسم آمریکایی علیه یمن» بود.
شرکت کنندگان یمنی پرچم جمهوری یمن و پلاکاردهایی در اعتراض به سیاست آمریکا در منطقه و نیز دعوت به مقابله با تجاوزات عربستان و آمریکا به یمن حمل کردند.

محمد علی حوثی رییس کمیته عالی انقلاب یمن روز جمعه گذشته از یمنی ها خواست تا همزمان با سفر دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا به عربستان به خیابان ها بیایند.

کمیته ساماندهی تظاهرات نیز روز چهارشنبه گذشته از مردم یمن خواست تا در تظاهرات «نه به تروریسم آمریکایی علیه یمن» در عصر روز شنبه در صنعا شرکت کنند. 

اطلاعیه صادره از کمیته مزبور بر اهمیت مشارکت گسترده در این تظاهرات به منظور رساندن صدای ملت یمن به افکار عمومی جهان در خصوص جنایت ها و اقدامات تروریستی و محکومیت تجاوزگری و محاصره سعودی آمریکایی تاکید کرد.

کمیته ساماندهی تظاهرات از ملت یمن خواست تا در محل تعیین شده برای تظاهرات که همزمان با سفر ترامپ به عربستان برگزار خواهد شد، گردهم آیند.

گفتنی است، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا که ساعاتی قبل وارد ریاض شده است در فرودگاه بین المللی ملک خالد در ریاض از سوی ملک سلمان مورد استقبال قرار گرفت.

سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربستان خطاب به دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا گفت: سفر شما همکاری استراتژیک ما و ثبات منطقه و جهان را تقویت خواهد کرد.

ملک سلمان پادشاه سعودی مدال ملک عبدالعزیز که عالی ترین نشان عربستان است را به گردن ترامپ رئیس جمهوری آمریکا انداخت.

ترامپ قرار است فردا یکشنبه در نشست اسلامی ـ آمریکایی که در ریاض برگزار می شود، شرکت کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.