حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی با صدور بیانیه ای ملت شریف ایران را پیروز اول انتخابات دانست.

بیانیه حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی درباره انتخابات 96

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا، متن بیانیه حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی که شامگاه شنبه درکانال رسمی تولیت آستان قدس رضوی منتشرشد، به شرح زیر است:
«بسم الله الرحمن الرحیم
اللّهُمَ صَلِّ عَلی علی بن مُوسَی الِّرِضا المَرُتَضی بِعَدَدِ ما اَحَاطَ بِهِ عِلْمُکَ
ملت عزیز و بزرگوار ایران!
خداوند متعال را سپاسگزارم که حضورباشکوه شما مردم فهیم درانتخابات ریاست جمهوری، عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی را بیش از پیش نمایان ساخت و چشم جهانیان را خیره کرد. 
نقش بی بدیل رهبرمعظم انقلاب درشکل گیری این حماسه با عظمت برکسی پوشیده نیست. امنیت و استقلال و پیشرفت کشور، همواره مرهون هدایت های داهیانه ایشان بوده و اینجانب به عنوان سرباز این نظام و خادم ملت شریف ایران، وظیفه خود می دانم از مراجع عظام تقلید وعلماء اعلام، طلاب و دانشجویان، کارگران و کشاورزان، بازاریان و خانواده معزز شهدا و ایثارگران و تمامی گروه ها و تشکل ها و همه زنان و مردان سلحشور ایران اسلامی تشکر نمایم. 
همچنین از مردم عزیزی که با محبت خویش به اینجانب اعتماد نموده و درسفرهای مختلف به استان های کشور، جلوه های ماندگار و فراموش نشدنی از عزم انقلابی و انسجام اجتماعی خلق نمودند، صمیمانه تقدیر نمایم. بی تردید پیروز اول این انتخابات ملت شریف ایران می باشند که حماسه ای بزرگ خلق نمودند. 
دستاورد مهم این انتخابات، سیاست ورزی اخلاق مدار، تکلیف محوری و طرح گفتمان «توجه به محرومان» و «مبارزه با فساد و تبعیض» بود که فراتر از جناح بندی های رایج سیاسی، به مطالبه عمومی مردم تبدیل شد و به تدریج مورد اذعان و تعهد دیگر نامزدهای انتخاباتی نیز قرار گرفت.
رأی قریب به 16 میلیون ایرانیِ خواهان تغییر، سرمایه ای مهم و پشتوانه عظیم است که به هیچ وجه نمی توان آن را در عرصه سیاسی و تصمیم گیری کلان کشور نادیده گرفت.
به روح مطهرامام راحل و شهدای عالیقدر انقلاب اسلامی درود می فرستم و برای ملت قهرمان ایران آینده ای سرشار از موفقیت و بهروزی آرزو می کنم. همچنین برای تمام دولت مردان و رئیس جمهور منتخب آرزوی موفقیت دارم.
سیدابراهیم رئیسی
30 اردیبهشت 96»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.