۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۸
کد خبر: 531414

مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت با بیان اینکه شامگاه گذشته عملیاتی تروریستی در شهر بصره انجام گرفت، گفت: در جریان این عملیات انتحاری که منجر به خساراتی شد، هفت تن از زائران ایرانی متعلق به کاروانهای آزاد هم مجروح شدند که در حال انتقال به ایران هستند.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، محسن نظافتی درباره جزییات حادثه پیش آمده برای زائران ایرانی در بصره اظهار کرد: متاسفانه  شامگاه گذشته عملیات انتحاری از سوی تروریستها در بصره انجام گرفت که منجر به حادثه برای تعدادی از زائران ایرانی کاروانهای آزاد شد.

وی ادامه داد: انفجار انجام شده از طریق خودروی تروریستها انجام گرفت که به تعدادی از خودروهای حاضر در محل حادثه خسارت جدی وارد آمد که در یکی از این خودروها نیز تعدادی از زائران ایرانی حضور یافتند.

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت تصریح کرد: خودروی ون حامل زائران ایرانی در این حادثه دچار آسیب شد و نزدیک به هفت تن از زائران کاروانهای آزاد کشورمان دچار مجروحیت شدند.

به گفته نظافتی، عملیات انتقال این زائران مجروح به شلمچه و کشورمان در حال انجام است و آنها بعد از بازگشت به مراکز درمانی منتقل می‌شوند.

وی با بیان اینکه تمامی زائران مجروح از طریق کاروانهای آزاد اقدام به این سفر کرده بودند، گفت: بهتر است زائرانی که قصد سفر به عتبات عالیات را دارند از طریق کاروانهای سازمان حج و زیارت به این سفر مبادرت کنند و از طریق کاروانهای آزاد به این سفر اقدام نکنند.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.