۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۳
کد خبر: 531418

خبرهای ویژه و حاشیه های دنیای سیاست را در بسته خبری روزانه قدس- در این جا- بخوانید.

اختلاف آرا زیر ذره بین گاردین

قدس/ روزنامه گاردین می نویسد: روحانی با اختلاف کمی پیروزی را از آن خود کرد. آرای رئیسی هم بالاست و او می‌تواند بار دیگر وارد رقابت‌های ریاست جمهوری شود.

کاخ سفید و شب انتخابات ایران

قدس/ شبکه بلومبرگ می گوید: برنده این انتخابات با آمریکایی رو به روست که دشمنی بیشتری با جمهوری اسلامی دارد و درست در شب انتخابات، تحریم های بیشتری علیه ایران وضع کرده است.

اعتراض متفاوت

ایرنا/ روزنامه سوزجوی ترکیه در اعتراض به سانسور و دستگیری خبرنگاران بدون محاکمه و دادگاه در پی کودتای ژوئیه2016، شماره دیروز خود را سفید و بدون متن منتشر کرد.

سفر با فتوا

تسنیم/ از آنجا که به موجب دستوردینی خاخام های یهودی، ایوانکا ترامپ و همسرش- جرد کوشنر- که یهودی هستند، نمی توانستند به عربستان بروند، آنها فتوای تازه ای در این باره دادند.

دست بردار!

باشگاه خبرنگاران/ به گزارش رویترز، مادورو- رئیس جمهور ونزوئلا- تحریم های جدید کشورش، از سوی ترامپ را محکوم کرد و گفت: دخالت بس است ترامپ!  دست های کثیفت را از ونزوئلا بردار.

هر که رَوَد خانه خود

عصرایران/ حسام الدین آشنا در توییتی نوشت: امروز همه به سر کار باز می گردند. از مشاور امور زیربنایی و ریاست فدراسیون نجات غریق تا شهرداری تهران و تولیت آستان. او هم به ریاست جمهوری.

نقض قانون

باشگاه خبرنگاران/ ملانیا ترامپ که در نخستین سفر خارجی همسرش را همراهی می کند، با دهن کجی به قانون حجاب در عربستان، بدون حجاب وارد ریاض شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.