بیرجند-رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان خراسان جنوبی گفت: ازابتدای خرداد ماه ودر آستانه ماه رمضان نمایشگاه ضیافت در این  استان برپا می شود .

نمایشگاه ضیافت در استان خراسان جنوبی برپا می شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بیرجند، هاشم ولی پورمطلق شامگاه شنبه در جلسه هماهنگی برگزاری این نمایشگاه اظهار داشت:۴ قلم کالای اساسی مورد نیاز مردم خراسان جنوبی در ماه مبارک رمضان تأمین و آماده توزیع شد.

وی به توزیع چهار قلم کالای طرح تنظیم بازار در این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: این اقلام شامل برنج، شکر، گوشت قرمز و گوشت مرغ خواهد بود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان خراسان جنوبی قیمت هر کیلوگرم گوشت قرمز طرح تنظیم بازار برای مصرف کننده را ۲۳ هزار و ۵۰۰ تومان، شکر دو هزار و ۸۵۵ تومان، مرغ منجمد پنج هزار و ۷۰۰ تومان و برنج را دو هزار و ۴۰۰ تومان اعلام کرد.

ولی پور مطلق گفت: همچنین علاوه بر توزیع این اقلام در نمایشگاه، از اواسط هفته آینده کالای طرح تنظیم بازار در فروشگاه های زنجیره ای توزیع می شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان خراسان جنوبی افزود: با مصوبه کمیسیون تنظیم بازار و به منظور تامین اقلام اساسی مردم در ایام ماه مبارک رمضان نمایشگاه ضیافت در استان برپا خواهد شد و به مدت پنج روز ادامه خواهد داشت.

وی  با بیان این که در این نمایشگاه مواد غذایی و کالاهای مورد نیاز مردم به قیمت پایین تر از بازار ارائه خواهد شد، افزود : علاوه بر این در این نمایشگاه غرفه هایی برای توزیع کالاهای طرح تنظیم بازار در نظر گرفته شده است.

ولی پور مطلق قیمت هر کیلو گرم گوشت قرمز طرح تنظیم بازاربرای مصرف کننده را بین۲۳هزارتا ۲۳هزارو۵۰۰ تومان عنوان کرد و افزود: هرکیلوگرم شکر طرح تنظیم بازار نیز به قیمت دو هزار و ۸۵۵ تومان عرضه خواهد شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان خراسان جنوبی  بیان کرد: همچنین قیمت هر کیلو گرم مرغ منجمد برای مصرف کننده تا پنج هزار و ۷۰۰ تومان تعیین شده است.

ولی پور مطلق  گفت: علاوه بر این از اواسط هفته جاری کالاهای طرح تنظیم بازار در فروشگاه های زنجیره ای نیز توزیع خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.