بجنورد-معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان، نمایشگاه قرآن کریم، ۶ خردادماه به مدت یک هفته در استان افتتاح می شود.

نمایشگاه قرآن کریم در خراسان شمالی افتتاح می‌شود

رضا رضایی در گفت‌ و گو با قدس آنلاین، با بیان اینکه این نمایشگاه در بخش‌های مختلف عرضه محصولات قرآنی و فعالیت‌های با محوریت قرآنی برگزار می‌شود، اظهار کرد: این نمایشگاه شامل ۳۰ غرفه است که بخش مکتوب آن، شامل عرضه کتاب‌های قرآن، نهج‌البلاغه، نرم‌افزارهای دینی و غیره با حضور ناشران از مشهد، تهران، ناشران بومی وموسسات قرآنی برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در بخش دیگر این نمایشگاه آموزش برنامه‌های دینی، نمایش فیلم‌های کوتاه و بلند قرآنی، نشست‌های مختلف، مسابقات متعدد و نیز برگزاری تئاتر خیابانی و کارگاه، نشست تخصصی و نمایشنامه خوانی و بخش مربوط به کودک و نوجوان ازجمله برنامه‌های ست که برای علاقه‌مندان تدارک دیده‌شده است.

تعویض قرآن فرسوده با نو

وی بابیان اینکه تعویض قرآن فرسوده با نو به‌صورت رایگان در نمایشگاه انجام می‌شود، اظهار کرد: همچنین نمایشگاه علمی هنری اعجاز قرآن برای اولین بار در استان برگزار می‌شود، که این نمایشگاه تخصصی، ویژه آیات قرآن که از اعجاز علمی قرآن سخن گفته موردبررسی قرار می‌گیرند.

رضایی افزود: همزمان با این نمایشگاه در ۶ شهرستان اسفراین، شیروان، مانه وسملقان، فاروج و گرمه و جاجرم نیز نمایشگاه قرآن برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: همچنین جشن بزرگ رمضان در اماکن مختلف استان ازجمله در محافل و مساجد و اماکن عمومی برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.