بجنورد- در پی حضور باشکوه مردم استان در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، نماینده مردم شریف استان در مجلس خبرگان رهبری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بجنورد و استاندار خراسان شمالی در پیامی مشترک از حضور باشکوه مردم قدردانی کردند.

مسئولان خراسان شمالی از حضور باشکوه مردم در انتخابات تشکر کردند

به گزارش قدس آنلاین، متن این پیام به شرح ذیل است.

بسم الله الرحمن الرحیم

خداوند را شاکریم که مردم غیور، ولایتمدار و فرهنگ دوست خراسان شمالی ، همگام و همنوا با آحاد ملت بزرگ ایران، در حماسه میلیونی ۲۹ اردیبهشت ماه در پای صندوق های اخذ رای حاضر و برگ زرین دیگری بر اوراق متراکم حماسه های عظیم این ملت و کشور تاریخ ساز و تمدن ساز افزودند و چشم جهانیان را خیره و دشمنان نظام و انقلاب را ناامید کردند.

بی شک این حماسه حضور و همدلی در سالی که به نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نامگذاری شده، نه تنها یک بار دیگر نمایانگر میثاق همیشگی این مردم شهید پرور و مجاهد با آرمان های والای رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام (ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری مدظله بود، بلکه پشتوانه ای مستحکم برای اجرای برنامه های منتخبان ملت در توسعه و پیشرفت روز افزون جای جای ایران و ارتقای جایگاه نظام جمهوری اسلامی در عرصه های جهانی است.

اینجنابان ضمن تبریک به حجه الاسلام و المسلمین دکتر روحانی رئیس جمهور منتخب ملت و منتخبان مردم در شوراهای اسلامی شهر و روستا، از حضور پرشور و آگاهانه یکایک هم استانی های عزیز در خلق این حماسه بزرگ قدردانی و از تلاش های تمامی عوامل و دست اندرکاران که زمینه برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند را فراهم کردند، تشکر می نماییم. امید است همه با هم با اتحاد و همدلی در مسیر رشد، شکوفایی و توسعه کشور و استان گام برداریم.

ابوالقاسم یعقوبی- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بجنورد

حبیب الله مهمان نواز- نماینده مردم شریف استن در مجلس خبرگان رهبری

محمدرضا صالحی استاندار خراسان شمالی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.