یزد –رئیس داگستری استان یزد گفت: با حضورچشمگیر مردم و درمیان بهت رسانه های جهان،انتخابات بسیاربا شکوهی برگزارشد و حالا وقت آن است که همه برای تحقق شعارها و وعده های انتخابات که خدمت به مردم است تلاش نماییم.

اجماع ملی برای تحقق شعار های انتخاباتی و وعده های تبلیغاتی صورت گیرد

به گزارش قدس آنلاین به نقل روابط عمومی، محمدرضا حبیبی دراولین جلسه شورای قضایی استان اظهارداشت: نامزدهای انتخابات در زمات تبلیغات برای جذب آراء مردم قول های خوبی ارائه می دهند که همه باید برای تحقق این قول ها و وعده ها و برای رفاه ، آرامش و پیشرفت کشور فارغ از هر رنگ و لباس و گرایش سیاسی در میدان خدمت به مردم حاضر شوند .

وی با اشاره به حضور گسترده مردم در کنار صندوق های رأی، افزود: مردم همواره در میدان حاضرند و دِین خود به نظام و انقلاب را ادا می کنند و این ما مسئولین هستیم که باید در جهت رشد و بالندگی این کشور و تعالی آن با پاک دستی و درستی کوشش نماییم.

حبیبی  تصریح کرد: تعزیرات حکومتی نقش حائز اهمیتی در جلوگیری از قاچاق دارد که باید با دقت و اهتمام ویژه راه را بر ورود کالای قاچاق که اثر مستقیم بر عدم تحقق اقتصاد مقاومتی دارد بست .

رئیس کل دادگستری استان با توجه به نگرانی اداره کل زندان ها از افزایش احتمال جمعیت کیفری زندان های استان یزد در آینده گفت: باید با همکاری بیشتر دادستان های سراسر استان با شورای طبقه بندی زندان ها و ایجاد شرایط استفاده زندانیان از مباحث فرهنگی و تربیتی ، به دو هدف مهم کاهش جمعیت کیفری و اصلاح و تربیت و بازپروری زندانیان جامع عمل پوشید .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.