مشهد- مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی گفت: در روز سوم خرداد به مناسبت آزادسازی خرمشهر آستان قدس رضوی از خانواده شهید خادم الشریعه فرمانده شهید فتح خرمشهر تجلیل می کند.

تجلیل از خانواده شهید خادم الشریعه به مناسبت آزادسازی خرمشهر

به گزارش قدس آنلاین، سردار اکبر نجاتی صبح یکشنبه در نشست خبری اعلام ویژه برنامه‌های حماسه سوم خرداد در خصوص ویژه برنامه‌های سالروز آزاد سازی خرمشهر اظهار کرد: از روز سه شنبه ۲ خرداد برنامه‌های این روز فرخنده آغاز شده و در این ایام رشادت‌های دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم به نمایش گذاشته می‌شود.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی بیان کرد: سوم خرداد روز ایثار و پیروزی نام‌گذاری شده و به همین مناسبت در مساجد، اداره‌ها، پادگان‌ها، یک راوی دوران دفاع مقدس اعزام می‌شود و به تبیین حماسه‌های سوم خرداد می‌پردازد.

وی افزود: چهارم خرداد روز دزفول، مقاومت و پایداری نام‌گذاری شده و اختتامیه اولین جشنواره گنجینه‌های ماندگار نیز در این روز صورت می‌گیرد که تا کنون ۷ هزار و ۸۱۴ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

سردار نجاتی ابراز کرد: در این جشنواره از چهار کتاب «راز چشمان قدیم»، «تا آسمان فاصله»، «الهی نامه عشاق» و «جنون مجنون» در مجتمع فرهنگی دفاع مقدس خراسان رضوی رونمایی می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.