اهواز-فرماندار دشت آزادگان گفت: نتایج نهایی پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر در این شهرستان  اعلام شد.

نتایج نهایی انتخابات شورای شهر دشت‌آزادگان اعلام شد

به گزارش قدس آنلاین، عبدالرضا سعیدی نیا بااشاره به پایان یافتن شمارش آراء نتایج نهایی پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر این شهرستان اعلام شد اظهار کرد: اعضای اصلی شورای شهر سوسنگردکریم جلالی با ۴۵۱۸ رأی، مریم الهائی سحر با ۴۲۰۹ رأی، توفیق سواری با ۳۸۵۷ رأی، خانم لیلا سیاحی با ۳۷۷۶ رأی، ناجی سبحانی با ۳۵۵۰ رأی، حسن جلالی با ۳۴۹۵ رأی و آقای سیدگاطع موسوی با ۳۱۵۱ رأی انتخاب شدند.

وی عضو علی‌البدل این شورا را حمید دیناروندی با ۳۱۴۵ رأی، مصطفی جلالی با ۲۸۹۳ رأی، غلامرضا طرفی با ۲۷۷۶ رأی، علی سواری با ۲۷۴۶ رأی، یاسین کنانی با ۲۷۱۴ رأی عنوان کرد.

شهر کوت سیدنعیم

وی در ادامه اعضای اصلی شهر کوت سیدنعیم را:سعید حردانی با ۷۸۵ رأی، عطیه سخری با ۷۷۶ رأی، سعید حلفی با ۷۷۴ رأی، عادل حلفی با ۶۸۹ رأی و علی حلفی با ۶۴۰ رأی می باشند و اعضای علی‌البدل این شهر نیز لفته حلفی با ۶۲۲ رأی، علی زبیدات با ۵۷۴ رأی و هادی حلفی با ۵۵۵ رأی هستند.

شهر البوحمیظه

فرماندار دشت آزادگان بیان کرد: اعضای اصلی شورای شهر البوحمیظه، عبدالله مزرعی با ۱۸۵۹ رأی، فیصل مزبان مزرعی با ۱۶۲۰ رأی، محمد مزرعه با ۱۳۹۰ رأی، هادی مزرعه با ۱۳۳۵ رأی و مهدی فخیمی با ۱۲۰۴ رأی خواهند بود.

عبدالرضا سعیدی نیا اعضای علی البدل این شهر را ناجی مزرعه با ۹۶۹ رأی، محمد امامی‌نسب با ۶۸۵ رأی و  امید مزرعه اصل با ۶۸۴ رأی منصوب شدند.

شهر بستان

وی گفت: اعضای اصلی شورای شهر بستان، موسی کروشاتی با ۲۰۵۵ رأی، سیدموسی موسوی با ۱۵۲۹ رأی، احمد خنیفی‌زاده با ۱۴۵۴ رأی، عبدالرضا ساعدی با ۱۳۹۹ رأی و احمد سواعدی با ۱۳۳۷ رأی از سوی مردم انتخاب شدند.

فرماندار دشت آزادگان اعضای علی‌البدل را لطف‌اله سواعدی با ۱۲۳۶ رأی، سیدهادی موسوی با ۱۱۹۵ رأی و  مصطفی امیری با ۱۰۱۱ رأی عنوان کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.