قزوین- رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: پیروز انتخابات مردم ایران و نظام جمهوری اسلامی است که به رغم توطئه و تلاش دشمنان، توانسته است اعتماد این ملت بزرگ را به طور فزاینده جلب کند.

مردم و نظام پیروز انتخابات هستند
به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، جمال انصاری اظهار کرد: یکی از شاخصه‌های اصلی مردم سالاری برگزاری انتخابات است که در جمهوری اسلامی این نعمت در دسترس مردم است.
وی ادامه داد: مردم ما در انتخابات ریاست جمهوری با مشارکت بالای خویش نشان دادند که به کشور و نظام وفادار بوده و قدردان این نعمت هستند.
رئیس کل دادگستری استان قزوین اضافه کرد: مشارکت گسترده و پرشور شما و هجوم مشتاقانه به مراکز رأی‌گیری، و تشکیل صف‌های طولانی برای رسیدن به صندوق‌های رأی در همه جای کشور و از همه‌ قشرهای اجتماعی، نشانه‌ای آشکار از استحکام پایه‌های مردم‌سالاری اسلامی و دلبستگی همگانی به این موهبت بزرگ پروردگار بود.
وی تصریح کرد: مردم ایران نشان دادند که تک تک آن‌ها برای سرنوشت و آینده میهن خود احساس مسئولیت می کنند و رأی آنان حجت را بر خدمتگزاران و خادمان ملت تمام کرد.
انصاری توضیح داد: ایران و ایرانی در آزمونِ میدان‌عمل، سرافراز و روسفید شد؛ در واقع با این حضور متراکم و واریز بیش از چهل میلیون رأی در صندوق‌ها، نصاب تازه‌ای در انتخابات ریاست جمهوری پدید آمد و پیشرفت روزافزون ملت ایران در عرصه‌ حضور و بروز قدرتمندانه به رخ دشمنان کشیده شد.
وی خاطرنشان کرد: ایران اسلامی بار دیگر بدخواهان و کینه ‌ورزان را عقب راند و دل دوستان خود را لبریز از شادی و افتخار کرد.
رئیس کل دادگستری استان قزوین اعلام کرد: پیروز انتخابات دیروز مردم ایران و نظام جمهوری اسلامی است که به رغم توطئه و تلاش دشمنان، توانسته است اعتماد این ملت بزرگ را به طور فزاینده جلب کند.
وی یادآورشد: آزمون انتخابات تنها مشارکت گسترده نبود، بلکه همه قشرها، سلیقه‌ها و گرایش‌های سیاسی در کنار هم به صحنه آمدند و دوشادوش یکدیگر به نظام جمهوری اسلامی رأی دادند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.