دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در پایان نشست دبیران این حزب، گفت: روحانی باید در اداره کشور خواسته‌هایی از مردم که به سایر نامزدها رأی داده اند را رعایت کند.

حبیبی: دولت خواسته های مردم را رعایت کند/ مشارکت مردم بی نظیر است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، محمدنبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در پایان نشست دبیران این حزب اظهار کرد: اصل حضور حدود ۴۱ میلیون نفری مردم در پای صندوق‌های رأی موضوعیت دارد. این حضور نشانگر اعتماد همه رأی دهندگان به حفظ امانت در نظام جمهوری اسلامی و پاسخ کامل و جامع به همه مدعیانی است که منکر وجود آزادی در انتخابات هستند.

وی افزود: دشمنان ایران و اسلام اعتراف کردند که مردم سالاری اسلامی به معنای واقعی کلمه در ایران حاکم است و مردم دادرسی و دیدگاه های خود را در پای صندوق های رأی اعلام می‌کنند و اطمینان دارند که با عنایت ویژه مقام معظم رهبری و اراده پولادین ایشان در حفظ آرای مردم به عنوان حق‌الناس، رأی آن ها به عنوان یک امانت الهی محفوظ است.

حبیبی تاکید کرد: عمق و ژرفای مشارکت سیاسی مردم در نظام ما اگر بی‌نظیر نباشد، کم‌ نظیر است و به همین دلیل می‌توان با اطمینان گفت که تا موقعی که مردم پشتیبان نظام سیاسی خود هستند آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی خطاب به روحانی تصریح کرد: علی‌القاعده به زودی دومین سوگند ریاست جمهوری را وفق قانون اساسی در پیشگاه نمایندگان ملت یاد می‌کنید. وعده‌هایی که در دوره اول و تبلیغات دوره دوم داده‌اید به عنوان عهد و پیمان شما با ملت است.

وی افزود: روحانی باید بداند که رأی مردم در دومین دوره، رأی بسیار مهمی است و او باید در اداره کشور خواسته‌هایی از مردم که به سایر نامزدها رأی داده‌اند رعایت کند.

حبیبی اظهارکرد: سیاست کلی حزب موتلفه اسلامی از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون این بوده است که از رئیس‌جمهور منتخب مردم که با تنفیذ این رأی از طرف مقام معظم رهبری تصدی امور را به عهده می‌گیرد در چهارچوب سیاست‌های نظام و مقام معظم رهبری پشتیبانی اصولی داشته باشد ولو در دوره انتخابات نامزد موتلفه اسلامی نبوده باشد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: منظور ما از پشتیبانی اصولی این است که اولا رئیس جمهوری منتخب را در اجرای سیاست های کلی نظام و ولی فقیه و خواست مردم مساعدت نماییم و نقاط قوت و ضعف دولت را بررسی کنیم و از نقاط قوت حمایت و نقاط ضعف را به منظور اصلاح امور مورد انتقاد و تذکر قرار دهیم و خواستار اجرای تعهداتش باشیم.

وی افزود: امیدواریم با نظر صریحی که مقام معظم رهبری ابراز فرمودند دولت جدید لکه ننگ پذیرش سند ۲۰۳۰ را از دامان خود بزداید و مجلس هم در اجرای نظر مقام معظم رهبری راجع به کاپیتولاسیون فرهنگی و معاهده ترکمانچای موضع صریح و قاطع ابراز دارد و از اهرم قوه مقننه برای لغو آن استفاده کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.