بجنورد- مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: نمایشگاه عرضه توانمندی های مددجویان کمیته امداد در استان برای ششمین سال متوالی به منظور ارایه دستاورد های کمیته امداد وتولیدات مجریان طرح های اشتغال  دایر می شود .

نمایشگاه عرضه توانمندی های مددجویان کمیته امداد در خراسان شمالی برگزار می شود 
به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، عباس اهرابی با اشاره به معرفی دستاورد های کمیته امداد به عموم اقشار جامعه، گفت: نمایشگاهی از توانمندی و فعالیت‌های مددجویان  درماه مبارک رمضان امسال با برپایی ۴۵  غرفه در محل شهربازی بجنورد برگزار خواهد شد که شهروندان می توانند با هدف تقویت تولیدات داخلی و کمک به اقتصاد مقاومتی مایحتاج خود را از این نمایشگاه تهیه کنند.
وی افزود: در این نمایشگاه غرفه های ثبت نام از خیران و علاقمندان مشارکت در طرح های اکرام، طرح محسنین، آزادی زندانیان، شفا انجام خواهد شد.
وی با بیان اینکه ۳۰ غرفه مربوط به محصولات و تولیدات طرح های اشتغال  است، یاد آور شد: غرفه های دیگر این نمایشگاه مربوط به معرفی خدمات امداد در بخش های مشارکت های مردمی، حامی یابی و غرفه یتیم نوازی است.
مدیر کل کمیته امداد استان در رابطه با محصولات ارایه شده مجریان طرح های اشتغال در این نمایشگاه گفت: طرح های اشتغال مددجویان در این غرفه ها در زمینه رودوزی سنتی، پوشاک محلی، نقاشی و قاب و تابلو، مواد غذایی، مبلمان سازی، محصولات فرهنگی، پوشاک ورزشی، تولیدی مانتو، پو شاک زنانه، مواد پروتئینی و لبنیات و خوار و بار فروشی در معرض دید عموم قرارمی گیرد.
اهرابی در ادامه به اختصاص یک غرفه به صندوق امداد در این نمایشگاه اشاره کرد وگفت: با فعالیت و راه اندازی این  غرفه وضعیت وام های قرض الحسنه برای رفع نیازهای ضروری نیازمندان و اقشار آسیب پذیر در زمینه‌های اشتغال، ازدواج، درمان، تحصیل، مسکن، بدهی و دیه به سایر افراد معرفی  واطلاع رسانی می شود.
وی اظهار کرد: همچنین کمیته امداد با برپایی این غرفه  نسبت به ترغیت خیران  برای  سپرده گذاری اولیه در این صندوق اقدام می کند.
وی یاد آور شد: همچنین به خیران علاقه مند به مشارکت در کمک رسانی به  مددجویان که توان مالی ندارد ،این فرصت داده می شود تا سقف مصوب  برای محرومان وام دریافت و به صورت اقساط آن را باز پرداخت  کنند

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.