تبریز- مدیرعامل سازمان میادین شهرداری تبریز گفت: طرح ضربتی جمع‌آوری و رفع سد معبر با همکاری سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز و نیروی انتظامی اجرا شد.

طرح ضربتی جمع‌آوری و رفع سدمعبر در تبریز اجرا شد
به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایسنا،  جواد صدیقی در این خصوص اظهار کرد: به منظور رفع معضلات سدمعبر ناشی از اصناف و به منظور خدمت‌رسانی هرچه بیشتر، معاونت بهره‌برداری و بازرگانی سازمان میادین با همکاری شهرداری منطقه 5 و نیروی انتظامی شهر تبریز ضمن شناسایی اصناف مزاحم اقدام به صدور اخطاریه و جمع‌آوری سدمعبر در سطح خیابان‌های اصلی نمودند. 
  وی استمرار در حل مشکل سدمعبر را لازم و ضروری دانست و افزود: برای رفع معضل سدمعبر در سطح شهر لازم است در کنار برخورد قاطعانه استمرار را نیز در دستور کار داشته باشیم تا این مهم برای کسبه نهادینه شود. 
  وی با اشاره به قانون شهرداری‌ها در خصوص ممنوعیت سدمعبر عمومی و اشغال پیاده‌روها و استفاده غیرمجاز آن‌ها و میدان برای کسب و یا سکنی و هر نحو دیگر، بیان کرد: اجرای قانون سدمعبر ضمن تامین و حفظ حقوق شهروندان سبب زیبایی معابر سطح شهر و نیز آرامش و آسایش آنان می‌شود. 
  شایان ذکر است، با همت شهرداری منطقه پنج و همکاری نیروی انتظامی معاون بهره‌برداری و بازرگانی سازمان میادین، خیابان‌های نور، شهرک باغمیشه، میدان ارغوان و همچنین جنب اداره استاندارد پاک‌سازی و جمع آوری موانع سد معبر نیز جمع‌آوری غرفه‌های عرضه میوه نوروزی انجام شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.