اهواز - با پایان یافتن شمارش آرا،مردم این شهر ها اعضای جدید شورای شهر خود را شناختند.

به گزارش قدس آنلاین، فرماندار دزفول اسامی اعضای منتخب پنجمین دوره‌ شورای اسلامی در شهرهای دزفول، میانرود، حمزه، سالند، صفی‌آباد، شهر امام، سیاه‌منصور و چغامیش این شهرستان را اعلام کرد.  

حبیب‌الله آصفی اعلام کرد: عادل دوایی‌فر با ۴۰ هزار و ۸۲۹ رأی، عظیم سرافراز با ۳۹ هزار و ۹۵۶ رأی، حمیدرضا چمن‌آرا با ۲۷ هزار و ۹۱۷ رأی، فرهاد جاموسی با ۲۷ هزار و ۵۶۶ رأی، مصطفی عظیمی‌فر با ۲۳ هزار و ۸۶۶ رأی، تورج بختیاری با ۱۹ هزار و ۶۰۹ رأی، عزت‌اله حاجیوند رشیدی با ۱۸ هزار و ۹۴۰ رأی، میرزاعلی آستی با ۱۷ هزار و ۲۹۷ رأی و حمید کلانتر با ۱۶ هزار و ۹۳۷ رأی به‌عنوان ۹ عضو اصلی شورای اسلامی شهر دزفول انتخاب شدند.

وی افزود: همچنین غلامعلی سلیم گندمی با ۱۶ هزار و ۸۲۰ رأی، غلامرضا گلچین با ۱۶ هزار و ۴۹۲ رأی، محمدرضا بیرانوند با ۱۶ هزار و ۵۳ رأی، باقر موسوی‌فخر با ۱۵ هزار و ۹۹۶ رأی، حسین خدری‌ور با ۱۵ هزار و ۵۵ رأی و حسین یوسفی با ۱۳ هزار و ۲۶ رأی به‌عنوان اعضای علی‌البدل شورای شهر دزفول معرفی شدند.

فرماندار دزفول خاطرنشان کرد: در شهر میانرود از شهرهای تابعه شهرستان دزفول سید هاشم موسوی‌زاده با ۲ هزار و ۲۳۲ رأی، صفر عقابی با ۲ هزار و ۱۷۰ رأی، جاسم آل‌کثیر با یک هزار و ۸۹۹ رأی، عبدالزهرا بوحمدان با یک هزار و ۷۷۶ رأی و سعید اسماعیلی‌پور نجف‌آبادی با یک هزار و ۶۹۶ رأی به‌عنوان اعضای اصلی و علی حامدپور با یک هزار و ۶۱۵ رأی، امیرعلی اکبری با یک هزار و ۵۹۸ رأی و محمدحسین سلیمان‌نژاد با یک هزار و ۳۸۹ رأی نیز به‌عنوان اعصای علی‌البدل معرفی شدند.

آصفی گفت: همچنین در شهر حمزه تابع بخش سردشت شهرستان دزفول نیز علی‌اکبر رحمانی با ۸۵۴ رأی، محمد الیاسی با ۸۱۶ رأی، نوراله رحیمی با ۸۱۲ رأی، یونس حسینی با ۷۵۱ رأی و محمدحسین حسینی با ۷۳۵ رأی به‌عنوان اعضای اصلی و علی گلزار با ۷۳۰ رأی، علی عسگرپور با ۷۱۱ رأی و محمد بهاری‌کیا با ۶۷۰ رأی به‌عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.

وی ادامه داد: در شهر سالند تابع بخش سردشت شهرستان دزفول مجتبی دینارانی با ۴۲۰ رأی، اصغر دسنارانی با ۳۹۰ رأی، حسن فرخ‌وند با ۳۰۲ رأی، سعید خسروی با ۲۹۱ رأی،  بهروز عسکری با ۲۸۸ رأی به‌عنوان اعضای اصلی و محسن کرمی نوروزی با ۲۸۰ رأی، علی سهرابی‌فر با ۲۷۰ رأی و حمید نوروزی با ۲۵۹ رأی به‌عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.

وی تصریح کرد: در شهر صفی‌آباد نیز سعید صفریان با ۲ هزار و ۲۲۱ رأی، کریم زمانی‌نژاد با ۲ هزار و ۱۴۸ رأی، رحیم الهایی به یک هزار و ۷۴۱ رأی، رحیم جعفری با یک هزار و ۶۹۸ رأی، مرتضی عیسوند شیری با یک هزار و ۴۲۰ رأی به‌عنوان اعضای اصلی و کاظم جوکار با یک هزار و ۳۷۲ رأی، منوچهر زارع کریمی با یک هزار و ۲۸۰ رأی، ستار آدینه با یک هزار و ۲۰۴ رأی به‌عنوان اعضای علی‌البدل معرفی شدند.

فرماندار دزفول افزود: در شهر امام از توابع شهرستان دزفول نیز مهدی خاتمی‌نژاد با یک هزار و ۹۷۱ رأی، قنبر محمدی با یک هزار و ۹۲۹ رأی، نورعلی زارع خسروآباد با یک هزار و ۷۰۹ رأی، علی شاه‌محمدی بیاتیانی با یک هزار و ۴۴۵ رأی و سیدمحمد موسوی حسینی با یک هزار و ۴۳۰ رأی به‌عنوان اعضای اصلی و عبدالعلی کریمی بیاتیانی با یک هزار و ۳۸۳ رأی، علیرضا خرمی با یک هزار و ۳۲۴ رأی و عبدالصمد البوحمدان با یک هزار و ۲۰۳ رأی به‌عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.

آصفی گفت: در شهر سیاه‌منصور، مهدی دودانگه‌فر با یک هزار و ۱۹۶ رأی، حسین شمس‌علی‌زاده با یک هزار و ۲۴ رأی، صف‌قلی مختاری چهاربری با ۹۹۵ رأی، فرهاد منصوریانفر با ۹۹۳ رأی، احسان مظفری‌راد با ۹۵۳ رأی به‌عنوان اعضای اصلی شورا و  ایرج دره‌قائدی با ۸۶۶ رأی، علی جهان‌بخشی با ۸۲۰ رأی و محمد هاوندی چهاربری با ۷۴۰ رأی به‌عنوان اعضای علی‌البدل شورا انتخاب شدند.

وی ادامه داد:  در شهر چغامیش تابع بخش چغامیش شهرستان دزفول نیز رمضان زلقی با ۷۱۳ رأی، علی زلقی قلعه‌نو شمعون با ۵۷۷ رأی، مهران زلقی با ۵۰۱ رأی، مرتضی علیدادی با ۴۸۴ رأی، علی زلکی با ۳۹۲ رأی به‌عنوان اعضای اصلی و فریدون زلقی با ۳۸۷ رأی، نصرت‌اله جمشیدی با ۳۶۰ رأی و محمود بهادری با ۳۱۲ رأی نیز به‌عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.

فرماندار دزفول تصریح کرد: همچنین در شهر شمس‌آباد امیر احسانیان با ۲ هزارو ۳۵۱ رأی، عبدالکریم بقال شمس‌آبادی با ۲ هزار و ۳۲۹ رأی، ابراهیم آفتاب با یک هزار و ۴۱۸ رای، داوود بخشی با یک هزار و ۲۴۶ و حسین ظهرابی با یک هزار و ۱۱۰ رای به‌عنوان اعضای اصلی و حسین زلقی با ۸۶۳ رأی، غلامرصا خلف شمس‌آبادی با ۹۱۸ رأی و رحمان رسولی با ۸۶۳ رأی به عنوان اعضای علی‌البدل شورای شهر انتخاب شدند.

اعضای شورای اسلامی شهرهای بهبهان، سردشت، تشان و منصوریه در شهرستان بهبهان مشخص شدند

 فرمانداری بهبهان اسامی اعضای شورای اسلامی شهر بهبهان را به شرح زیر اعلام کرد: 

با توجه به اینکه تعداد اعضای اصلی شورای این شهر ۷ نفر و تعداد اعضای علی‌البدل آن ۵ نفر است، افراد مشروح زیر:

۱ - سیف‌اله علی‌نژاد نام پدر حبیب با ۸۳۷۲ رای

۲ - علی آقاجری نام پدر اسداله با ۷۴۰۳ رای

۳ - عبدالمجید راوندی نام پدر گل‌محمد با ۷۱۶۵ رای

۴ - نعمت‌اله دانائی نام پدر خنجرآقا با ۶۳۳۵ رای

۵ - محمدهادی روحی‌پور، نام پدر نجف با ۶۱۸۷ رای

۶ - فریدون قنواتی، نام پدرخدامراد با ۶۰۴۰ رای

۷ - غلامحسین اولادی، نام پدرکمال با ۵۷۲۸ رای

به‌عنوان اعضای اصلی و

۱ - فضل‌اله تژم نام پدر ضربعلی با ۵۴۷۹ رای

۲ - منیژه طیبی نام پدر اسماعیل با ۵۴۲۵ رای

۳ - منصور نصیریان پور نام پدر غلام با ۵۲۴۰ رای

۴ - عباس مسعودنیا نام پدر محمدهاشم با ۵۰۷۹ رای

۵ - علیرضا آقاجری نام پدر احتشام با ۴۹۳۹ رای

به‌عنوان اعضای علی‌البدل شورای اسلامی شهر بهبهان انتخاب شدند.

نتایج انتخابات شورای شهر سردشت تابع بخش زیدون شهرستان بهبهان، با توجه به اینکه تعداد اعضای اصلی شورای این شهر ۵ نفر و تعداد اعضای علی‌البدل آن ۳ نفر است، به شرح زیر اعلام شد:

۱ - نعمت‌اله غریب‌زاده، نام پدر فتح‌اله با ۱۴۶۶ رای

۲ - روح‌اله نیکوسرشت، نام پدر ابراهیم با ۱۳۹۹ رای

۳ - احمد شکاری، نام پدر مندنی با ۱۳۵۹ رای

۴ - قاسم کرائی‌نژاد، نام پدر اسکندر با ۱۳۳۸ رای

۵ - رضا زکی‌زاده، نام پدر قدرت‌اله با ۱۳۰۶ رای

به‌عنوان اعضای اصلی و

۱ - سیدآقا احمدپور، نام پدر سیداحمد با ۱۲۹۳ رای

۲ - علمدار دره‌شوری، نام پدر وفادار با ۱۲۸۶ رای

۳ - مصطفی مهتری، نام پدر یداله دارای ۱۲۵۸ رای

به‌عنوان اعضای علی‌البدل شورای اسلامی شهر سردشت انتخاب شدند.

همچنین براساس اعلام فرمانداری نتایج نهایی انتخابات شهر تشان تابع بخش تشان شهرستان بهبهان با توجه به اینکه تعداد اعضای اصلی شورای این شهر ۵ نفر و تعداد اعضای علی‌البدل آن ۳ نفر است، به شرح زیر اعلام می‌شود:

۱ - خداکرم جمشیدی، نام پدر ناصرقلی با ۱۸۸۴ رای

۲ - مهدی شجاعی، نام پدر چراغعلی با ۱۴۴۵ رای

۳ - بهمن پورمسیری، نام پدر محمدحسین با ۱۳۲۴ رای

۴ - بازعلی شجاعی، نام پدر رمضان با ۱۳۱۸ رای

۵ - امیدوار بیژنی، نام پدر جعفر با ۱۲۴۳ رای

به‌عنوان اعضای اصلی و

۱ - محمود شجاعی، نام پدر علمدار دارای ۱۰۹۲ رای

۲ - محسن احسانی‌ تنگ‌بردسفید، نام پدر اردشیر با ۱۰۵۸ رای

۳ - هیبت‌اله بهارکیش، نام پدر حبیب‌اله با ۹۵۷ رای

به عنوان اعضای علی‌البدل شورای اسلامی شهر تشان انتخاب شدند.

همچنین نتایج انتخابات شورای شهر منصوریه تابع بخش مرکزی شهرستان بهبهان که تعداد اعضای اصلی شورای این شهر ۵ نفر و تعداد اعضای علی‌البدل آن ۳ نفر است، بدین شرح اعلام شد:

۱ - فریدون قیصری، نام پدر صفر با ۱۴۸۹ رای

۲ - اسماعیل خلفی‌اصل، نام پدر ابراهیم با۱۲۴۱ رای

۳ - جمعه جعفری برزیان، نام پدر علی‌شاه با ۱۰۵۵ رای

۴ - علی طیبی‌نژاد، نام پدر امراله با ۹۶۵ رای

۵ - محمدحسین نقی‌زاده، نام پدر حبیب‌اله با ۷۸۹ رای

به‌عنوان اعضای اصلی و

۱ - نگهدار دامن‌گیر، نام پدر شکراله با ۷۸۶ رای

۲ - قربانعلی آتش‌فراز، نام پدر کاکا با ۷۷۷ رای

۳ - مجتبی محمدپور بردزرد، نام پدر هجیر با ۶۷۴ رای

به‌عنوان اعضای علی‌البدل شورای اسلامی شهر منصوریه انتخاب شدند.


 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.