دروازه‌بان یوونتوس به تمجید از مسئولیت پذیری و فداکاری بازیکنان تیمش پرداخت و تاکید کرد در این سن و سال دوست ندارد شرمنده شود.

اظهار نظر جالب بوفون درباره فینال لیگ قهرمانان

به‌ گزارش قدس آنلاین ‌و ‌به نقل از مدیاست، یوونتوس توانست ششمین قهرمانی پیاپی خودش را در لیگ ایتالیا به نام خود ثبت کند تا با روحیه‌ای بالا خودش را برای بازی حساس با رئال مادرید در فینال لیگ قهرمانان اروپا آماده کند.

جانلوییجی بوفون ۳۹ ساله بعد از یک قهرمانی دیگر همراه یوونتوس گفت‌: کسب ششمین قهرمانی در لیگ ایتالیا فوق‌العاده‌ است. تاریخ‌سازی کردیم و برگ زیبایی از تاریخ را ورق زدیم تا وارد کتاب تاریخ فوتبال شویم. قهرمانی هیچ وقت آسان نیست. قهرمان بودن فقط با فداکاری و مسئولیت پذیری به دست می‌آید. ۶ سال است که قهرمان می‌مانیم و این میزان مسئولیت پذیری و فداکاری را در مجموعه یوونتوس نشان می‌دهد.

یوونتوس اکنون به دنبال کسب سه‌گانه است. بعد از قهرمانی در جام حذفی و لیگ ایتالیا راه راه پوشان خودشان را برای فینال کاردیف آماده می‌کنند تا فصل رویایی را رقم بزنند و سه‌گانه را کسب کنند.

بوفون درباره این بازی گفت‌: یک هفته‌ است که به فینال لیگ قهرمانان اروپا و بازی با رئال مادرید فکر می‌کنم. می‌خواهم در این زمان باقی‌ مانده استراحت کنم تا با قدرت آماده این بازی شوم. نمی‌خواهم در ۳۹ سالگی خودم را شرمنده کنم.  دوست دارم بتوانم همراه تیمم قهرمان این رقابت‌ها شوم و جام را بالای سر ببرم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.