بجنورد- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: امسال برای بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد به دلیل همزمان شدن با ماه مبارک رمضان اعزام به مرقد امام نخواهیم داشت.

خراسان شمالی امسال مراسم اعزام به مرقد مطهر رهبر کبیر انقلاب ندارد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین؛ حجت الاسلام سالاری پیش از ظهر دوشنبه در ستاد بزرگداشت امام خمینی(ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد، اظهار کرد: درهمین راستا مراسم محوری بزرگداشت حضرت امام خمینی(ره) در روز۱۴ خرداد با حضور سخنرانان کشوری در استان برگزار می شود.

وی افزود: همچنین درروز ۱۵ خرداد دسته روی هئیت های مذهبی را درهمه شهرستان ها خواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد: هماهنگی بین دستگاه های اجرایی و مسئولین در اجرای برنامه ها به مناسبت این روز از مزیت برنامه های امسال است.

حجت الاسلام سالاری با اشاره به اینکه حدود ۲۰۰ عنوان برنامه توسط دستگاههای اجرایی به مناسبت ارتحال امام خمینی(ره) در استان پیش بینی شده است، تصریح کرد: ارائه خدمات بهداشتی درمانی رایگان درایام ارتحال،معرفی و عرضه آثار وتالیفات امام به دانشجویان، اعزام مبلغین به شهرها و روستاهای استان، برپایی نمایشگاه آثار حضرت امام خمینی (ره) در شهرهای استان، برگزاری مراسم عزاداری در امامزاده ها و اماکن متبرکه، اطعام عزاداران در مراسم ۱۵ خرداد و برگزاری مراسم ویژه خانواده شهدا و ایثارگران از جمله این برنامه ها است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در بخش دیگری با اشاره به برگزاری پرشور انتخابات و حضور گسترده مردم گفت: دشمنان همیشه سعی برآن دارند تا مردم از نظام روی برگردانند اما مردم با حضورپورشورپای صندوق های رای به دشمنان انقلاب ثابت کردند پای پیمانی که با نظام بستند می مانند.

حجت الاسلام سالاری اظهارداشت: حضور گسترده مردم در انتخابات وظیفه مسئولین را سنگین تر کرد و مسئولین باید بدانند این بارباید به رفع مشکلات اصلی مردم که بیکاری و مشکلات اقتصادی است، بپردازند.

وی با بیان اینکه انتخابات موجب افزایش قدرت نظام می شود، تصریح کرد: حضور، تدین، ایمان، میهن دوستی وعرق ملی، غیرت و شجاعت ایرانی موجب افزایش قدرت نظام می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.