اهواز- "ولید بچیه" قهرمان دو ومیدانی بین المللی خوزستانی برای حضور در مسابقات داخلی و خارجی راهی اردوی تیم ملی در کیش می شود.

 قهرمان دو و میدانی بین المللی خوزستانی راهی اردوی تیم ملی شد

دونده ی خوزستانی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی قدس آنلاین اظهار کرد: جهت آمادگی بیشتر برای حضور در  مسابقات جایزه بزرگ باکو (کشور آذربایجان)   و جایزه بزرگ عمان در مسقط در این اردو شرکت می کنم.

بچیه با اشاره به اینکه تنها نماینده ایران در مسابقات عمان است افزود: برای تکرار قهرمانی خود میرم.

قهرمان بین المللی دوومیدانی خوزستانی ادامه داد: مسابقات پیش رو نیز در ماده ۲۰۰ و ۴۰۰ متر شرکت میکنم. همچنین ان شاءلله در اردو کیش سطح آمادگی خود را بیشتر می کنم.

ولید بچیه در خصوص اینکه آیا از سوی مسئولان حمایت شده عنوان کرد: اکنون برای حضور در مسابقات داخلی و خارجی نیز  با حمایت رستوران تیارا اهواز بامدیریت زمانی و قریب وند شرکت می کنم.

وی گفت: از همین هفته راهی جزیره ی کیش جهت  آمادگی هر چه بیشتر  برای حضور در مسابقات لیگ برتر ایران، بین المللی و جایزه بزرگ باکو می شوم.

دونده ی قهرمان خوزستان ادامه داد: مسابقات جایزه بزرگ مسقط که هرساله برگزار می شود امیدوارم باز هم بتوانم مدال خوش رنگی برای کشور و استان خوزستان و شهرم اهواز بدست بیاورم.

بچیه بااشاره به اینکه در مسابقات عمان پارسال طلا گرفتم عنوان کرد: در آن مسابقات تنها نماینده ایران بودم و اکنون برای تکرار قهرمانیم  میروم.

وی درخصوص سطح آمادگی بدنی خود اظهار کرد: سطح آمادگیم خوب است اما بعد آسیبی دیدگی نیز باعث عقب انداختن من از دور تمرینات و مسابقات کرده است.

دونده ی قهرمان ایران یادآور شد: رقابت های عمان نیز بعد عیدقربان و مسابقات باکو برج ۴ برگزار می شوند.

ولید بچیه در کارنامه ورزشی خود نیز دارای قهرمانی طلایی دانشجویان ایران، قهرمان جوانان ایران، دو قهرمانی زیر ۲۱ سال کشوری، قهرمان رده سنی بزرگسالان ایران، دارنده مدال طلای مسابقات بزرگ مسقط عمان و عضو تیم راگبی ایران می باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.