قم - یکی از مراجع تقلید شیعیان گفت: انتخابات ۲۹ اردیبهشت‌ماه عظمت و قدرت ایران را به دنیا ثابت کرد و دشمن از این حضور باشکوه پریشان شده است.

دشمن از حضور باشکوه مردم در انتخابات پریشان شده است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، آیت الله العظمی حسین نوری همدانی ظهر دوشنبه در دیدار جمعی از فرماندهان مرزبانی و دریابانی سراسر کشور اظهار داشت: از خداوند شاکر هستیم که مردم حضور پرشوری در انتخابات داشتند و این درایت مقام معظم رهبری بود که محقق شد.

وی با بیان این که انتخابات گذشته عظمت و قدرت ایران را به دنیا ثابت کرد، بیان داشت: این انتخابات حضور مردم ایران در صحنه را ثابت، دشمنان را مأیوس و نقشه‌های آنان را خنثی کرد و برکات و آثار بسیاری داشت.

این استاد سطوح عالی حوزه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حضور ترامپ در عربستان ابراز داشت: عربستان، حیاط خلوت آمریکا است و از آنجایی که عربستان ریشه و پشتوانه‌ای ندارد برای نگهداری خود زیر سیطره آمریکا قرار گرفته تا چند صباحی خود را حفظ کند.

وی در این باره ادامه داد:‌ عربستان برای حفظ خود باید زیر سیطره آمریکا برود زیرا در غیر این صورت می‌داند مردم حجاز نابودش می‌کنند.

آیت الله نوری همدانی افزود: ترامپ به همراه خود اسلحه آورده و عربستان ۴۰۰ تا ۵۰۰ میلیارد دلار پول نفت و گاز را برای خرید اسلحه به امریکا می‌دهد و در حال کشتن مسلمانان است.

دشمنان خواستار منزوی کردن ایران هستند

وی اظهار کرد: ترامپ در عربستان به همراه سران چند کشور عربی مهمانی برپا کرده‌ و سخنانی که در میانشان رد و بدل می‌شد مبنی بر منزوی کردن ایران است. زیرا ایران مرزهای جغرافیایی را میزان نمی‌داند و قرآن، نهج البلاغه و فرهنگ اهل بیت(ع) را اصل قرار داده است.

مرجع تقلید شیعیان تصریح کرد: ایران همچنان با عزت و قدرت خود راه راست خود را در پیش گرفته و این باعث پریشانی دشمنان شده است. ما در هشت سال جنگ تحمیلی شهید دادیم و در انتخابات حضور پرشوری داشتیم اینها برای آنان رنج و عذاب است.

سند ۲۰۳۰ خیانت به ملت ایران است

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سند ۲۰۳۰ یونسکو ابراز کرد: این سند خیانت به ملت ایران است گرچه سپس آن را توجیه کردند؛ اما ما تابع ولایت فقیه هستیم.

آیت الله نوری همدانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آیات قرآن کریم اظهار داشت: دنیا محل استراحت کامل نیست و انسان برای رسیدن به اهداف خود باید زحمت بکشد و بسیار تلاش کند.

وی ادامه داد:‌ انسانی که مشکلات در راه رسیدن به اهدافش را تحمل نکند، به جایی نمی‌رسد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.