قزوین-رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت قزوین از اجرای طرح نظارتی این دستگاه بر اصناف ویژه ماه مبارک رمضان خبر داد.

طرح نظارت بر اصناف ویژه ماه مبارک رمضان در قزوین برگزار می شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا، علی پرزحمت افزود: این طرح با هدف جلوگیری از هر گونه کمبود و افزایش غیرمنطقی قیمت‌ها و بروز تخلف های احتمالی انجام خواهد شد.
وی اضافه کرد: در این طرح تشدید نظارت بر قیمت ها و افزایش گشت‌های بازرسی بر واحدهای صنفی مورد نظر به ویژه شیرینی فروشی‌ها، تالارها و رستوران‌ها،سوپر مارکت‌ها و میوه و تره بار را خواهیم داشت.
این مسئول، مراکز ارایه خدمات فنی خودرو، تعمیر گاه های لوازم خانگی،پایانه های مسافربری،آژانس های مسافرتی،تاکسی ها و تاکسی تلفنی ها، فروشگاه های عرضه مواد لبنی، پروتئینی و شیرینی جات را از جمله دیگر مراکز مورد نظر در طرح نظارتی ویژه تابستان و ماه مبارک رمضان برشمرد.
پرزحمت اضافه کرد: با توجه به اینکه با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، تقاضای شهروندان برای تهیه انواع مواد غذایی افزایش خواهد یافت به همین دلیل طرح نظارتی ویژه این ایام توسط بازرسان سازمان صنعت و معدن بر عملکرد واحدهای تولیدی، توزیعی و خدماتی با بسیج تمام امکانات انجام می گیرد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: برای تسریع در رسیدگی به تخلفات و شکایات مردمی از توان و ظرفیت تشکل های صنفی و نهادهای مردمی استفاده می شود و هماهنگی های لازم با سایر سازمان ها و دستگاه های مرتبط به خصوص اداره کل تعزیرات حکومتی در خصوص رسیدگی ویژه، سریع و خارج از نوبت به پرونده های متشکله در دستور کار سازمان قرار دارد.
وی با اشاره به اینکه در طرح یاد شده بازرسان از ساعت هشت صبح کار بازرسی خود از واحدهای صنفی را آغاز می کنند،خاطرنشان کرد: این روند تا ساعت 20 هر روز ادامه دارد و شهروندان نیز می توانند در صورت مشاهده تخلف،مراتب را به سامانه 124 گزارش دهند که بلافاصله به موضوع رسیدگی می شود.
طرح نظارتی یاد شده از 6خرداد تا 4 تیرماه سال جاری اجرا می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.