معاون رئیس‌جمهور با اشاره به انتخابات پرشور ۲۹ اردیبهشت گفت: مردم همواره پشتیبان نظام هستند.

مردم در همه شرایط پشتیبان نظام هستند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، حجت الاسلام مجید انصاری در جشن حماسه که عصر دوشنبه در ورزشگاه انقلاب اسلامی کرج برگزار شد، با بیان اینکه از جانب رئیس جمهور منتخب ایران نوید بخش تبریک پیروزی هستم، اظهار کرد: از تمامی مردم به سبب حضور پرشور تقدیر و تشکر می کنیم.

وی با اعلام اینکه رهبر معظم‌انقلاب اسلامی با هدایت خود انتخابات را به سر منزل مقصود رساند، افزود: مردم همواره پشت نظام بوده و تحت هر شرایطی به پای صندوق رای آمدند.

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه روز جمعه ایران یکپارچه بود و دموکراسی را به مدعیان دنیا درس داد، گفت: این انتخابات در کمال امنیت، نشاط و امید به سرانجام رسید.

حجت الاسلام انصاری ضمن قدردانی از حضور مردم و پرشور، تصریح کرد: حدود ۳ میلیون نفر به سبب اتمام زمان اخذ رای موفق نشدند رای خود را به صندوق بیندازند.

وی با تاکید بر اینکه مردم البرز ۸۰ درصد مشارکت در انتخابات را به نام خود زدند، افزود: مردم پیروز عرصه انتخابات بودند.

معاون رئیس جمهور  با تاکید بر اینکه ملت در انتخابات ریاست جمهوری بر وعده های تو خالی پیروز شد، اعلام کرد: باید همواره قدردان مردم باشیم.

وی با اشاره به سخنان رییس جمهور مبنی بر تحقق وعده های دولت تدبیر و امید، تاکید کرد: به منظور تحقق این مهم به همکاری تمام احاد مردم نیازمند هستیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.